PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w lipcu
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w lipcu
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „DGP”, „Parkiet” i „GW” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki z dużymi spadkami sprzedaży kioskowej, „DGP”, „Parkiet” i „GW” najbardziej w dół
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 87 tys. egz., „Gazety Polskiej Codziennie” do 14 tys.
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 87 tys. egz., „Gazety Polskiej Codziennie” do 14 tys.
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I półroczu. „Parkiet” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I półroczu. „Parkiet” najbardziej w dół
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w I półroczu
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w I półroczu
Większość dzienników z najniższym wynikiem w historii. Sprzedaż spadła do 606 tys. egz.
Większość dzienników z najniższym wynikiem w historii. Sprzedaż spadła do 606 tys. egz.
„Fakt” liderem sprzedaży w czerwcu. Tylko 92 tys. egz. „Gazety Wyborczej” - najmniej w historii
„Fakt” liderem sprzedaży w czerwcu. Tylko 92 tys. egz. „Gazety Wyborczej” - najmniej w historii
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w maju. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w maju. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w maju
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w maju
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Najniższa w historii sprzedaż „Gazety Wyborczej”, tylko 93 tys. egz.
Najniższa w historii sprzedaż „Gazety Wyborczej”, tylko 93 tys. egz.
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w kwietniu
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w kwietniu
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do najniższego poziomu w historii. Ostro w dół także „Gazeta Polska Codziennie”
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do najniższego poziomu w historii. Ostro w dół także „Gazeta Polska Codziennie”
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I kwartale. „Parkiet” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I kwartale. „Parkiet” najbardziej w dół
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I kwartale
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I kwartale
„Fakt” najchętniej kupowany w I kwartale. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
„Fakt” najchętniej kupowany w I kwartale. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w lutym. „Parkiet” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w lutym. „Parkiet” najbardziej w dół
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań (dane za luty)
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań (dane za luty)
„Fakt” liderem wśród dzienników w lutym. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 98 tys. egz.
„Fakt” liderem wśród dzienników w lutym. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 98 tys. egz.
Spadła sprzedaż kioskowa gazet codziennych. „Rzeczpospolita” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa gazet codziennych. „Rzeczpospolita” najbardziej w dół
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w styczniu
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w styczniu
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” po raz pierwszy w historii spadła poniżej 100 tys. egz.
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” po raz pierwszy w historii spadła poniżej 100 tys. egz.
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w 2017 roku, wszystkie dzienniki na minusie
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w 2017 roku, wszystkie dzienniki na minusie
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań dzienników w 2017 roku
„Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań dzienników w 2017 roku
„Fakt” najchętniej kupowany w 2017 roku. Większość dzienników z najniższą sprzedażą w historii
„Fakt” najchętniej kupowany w 2017 roku. Większość dzienników z najniższą sprzedażą w historii
Tylko „Puls Biznesu” na plusie w grudniu 2017, „Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem
Tylko „Puls Biznesu” na plusie w grudniu 2017, „Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem
Gazety codzienne z coraz niższą sprzedażą kioskową. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół (dane za listopad)
Gazety codzienne z coraz niższą sprzedażą kioskową. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół (dane za listopad)
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami w listopadzie (dane sprzedaży e-wydań dzienników)
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami w listopadzie (dane sprzedaży e-wydań dzienników)
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży kioskowej, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży kioskowej, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań dzienników w październiku
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań dzienników w październiku
Tylko „Puls Biznesu” na plusie wśród dzienników w październiku; sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła o 33 tys. egz.
Tylko „Puls Biznesu” na plusie wśród dzienników w październiku; sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła o 33 tys. egz.
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej po trzech kwartałach, tylko „Rzeczpospolita” na plusie
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej po trzech kwartałach, tylko „Rzeczpospolita” na plusie