PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami w I-III kwartale (sprzedaż e-wydań dzienników)
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami w I-III kwartale (sprzedaż e-wydań dzienników)
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła o 29 tys. egz. Tylko „Puls Biznesu” na plusie wśród dzienników
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła o 29 tys. egz. Tylko „Puls Biznesu” na plusie wśród dzienników
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w sierpniu. „Rzeczpospolita” zyskała najwięcej
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w sierpniu. „Rzeczpospolita” zyskała najwięcej
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami sprzedaży e-wydań dzienników (dane za sierpień)
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Bałtycki” liderami sprzedaży e-wydań dzienników (dane za sierpień)
„Gazeta Wyborcza” sprzedawała średnio w sierpniu 101 828 egz., największy spadek wśród dzienników
„Gazeta Wyborcza” sprzedawała średnio w sierpniu 101 828 egz., największy spadek wśród dzienników
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w lipcu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w lipcu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami e-wydań dzienników w lipcu
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami e-wydań dzienników w lipcu
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami e-wydań dzienników w lipcu
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami e-wydań dzienników w lipcu
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w lipcu, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w lipcu, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu, tylko „Rzeczpospolita” na plusie
Czołowe dzienniki z najniższą sprzedażą w historii w I półroczu 2017, najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”
Czołowe dzienniki z najniższą sprzedażą w historii w I półroczu 2017, najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży. Najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Wyborcza”
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży. Najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Wyborcza”
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele e-wydań dzienników w maju
„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele e-wydań dzienników w maju
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników w maju, „Fakt” liderem sprzedaży
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników w maju, „Fakt” liderem sprzedaży
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników w kwietniu, „Fakt” liderem sprzedaży
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników w kwietniu, „Fakt” liderem sprzedaży
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w I kwartale, „Fakt” najchętniej kupowany
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w I kwartale, „Fakt” najchętniej kupowany
Duży spadek czytelnictwa „Faktu” i „Gazety Wyborczej”. „Przegląd Sportowy” liderem wśród wzrostów
Duży spadek czytelnictwa „Faktu” i „Gazety Wyborczej”. „Przegląd Sportowy” liderem wśród wzrostów
„Gazeta Wyborcza” zanotowała największy spadek, w dół o 36 tys. egz. Liderem „Fakt”
„Gazeta Wyborcza” zanotowała największy spadek, w dół o 36 tys. egz. Liderem „Fakt”
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w 2016 roku stopniała o 7 proc. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w 2016 roku stopniała o 7 proc. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Super Express” dogonił „Gazetę Wyborczą”, która straciła najwięcej (sprzedaż dzienników)
„Super Express” dogonił „Gazetę Wyborczą”, która straciła najwięcej (sprzedaż dzienników)
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita” na plusie sprzedaży kioskowej w I półroczu
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita” na plusie sprzedaży kioskowej w I półroczu
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” ze wzrostem sprzedaży w I półroczu 2016. Większość tytułów z najniższą sprzedażą w historii
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” ze wzrostem sprzedaży w I półroczu 2016. Większość tytułów z najniższą sprzedażą w historii
„Fakt”, „Gazeta Wyborcza” i „Super Express” z najniższą sprzedażą w historii. „Przegląd Sportowy” o 12 proc. do góry (dane za czerwiec)
„Fakt”, „Gazeta Wyborcza” i „Super Express” z najniższą sprzedażą w historii. „Przegląd Sportowy” o 12 proc. do góry (dane za czerwiec)
„Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Super Express” i „Rzeczpospolita” z najniższą sprzedażą w historii (dane za maj)
„Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Super Express” i „Rzeczpospolita” z najniższą sprzedażą w historii (dane za maj)
„Fakt” liderem czytelnictwa dzienników ogólnopolskich. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
„Fakt” liderem czytelnictwa dzienników ogólnopolskich. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Najniższa w historii sprzedaż „Faktu”, w dół o 46 tys. egz. Coraz mniejsza przewaga „GW” nad „SE”
Najniższa w historii sprzedaż „Faktu”, w dół o 46 tys. egz. Coraz mniejsza przewaga „GW” nad „SE”
„Przegląd Sportowy” z największym wzrostem czytelnictwa
„Przegląd Sportowy” z największym wzrostem czytelnictwa
„Gazeta Wyborcza” najwięcej straciła w I kwartale 2016, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Gazeta Wyborcza” najwięcej straciła w I kwartale 2016, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Gazeta Polska Codziennie” ze wzrostem sprzedaży o 15 proc. „Gazeta Wyborcza” traci najwięcej
„Gazeta Polska Codziennie” ze wzrostem sprzedaży o 15 proc. „Gazeta Wyborcza” traci najwięcej
„Rzeczpospolita” straciła najwięcej w kioskach. Dane dzienników ogólnopolskich za 2015 rok
„Rzeczpospolita” straciła najwięcej w kioskach. Dane dzienników ogólnopolskich za 2015 rok
W 2015 roku spadła sprzedaż większości dzienników. Tylko „Parkiet” i „Rzeczpospolita” na plusie
W 2015 roku spadła sprzedaż większości dzienników. Tylko „Parkiet” i „Rzeczpospolita” na plusie