„Twój Styl” najchętniej kupowany w pierwszym półroczu. Tylko „Zwierciadło” na plusie

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej straciło „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Zyskało tylko „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2018 roku wyniosła 154 994 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku pismo to zanotowało stratę wynoszącą 11,64 proc.

Na drugą pozycję - z trzeciej - awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym półroczu br. uplasowała się na poziomie 70 199 egz., po wzroście o 8,05 proc. - jedynym w zestawieniu.

Z kolei z drugiej na trzecią lokatę spadło „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 66 696 egz., po spadku o 17,49 proc.

Największą stratę, wynoszącą 35,17 proc., zanotował magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska). Jego średni wynik wyniósł 24 814 egz. W zestawieniu spadł on z 11. lokaty na 12.

grafika

W czerwcu 2018 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli „Twojego Stylu”, wyniosła 143 134 egz., po spadku o 14,46 proc. Na drugiej pozycji znalazło się awansujące z czwartej lokaty „Avanti” (63 954 egz., w dół o 13,68 proc.). Podium uzupełnia „Zwierciadło” (63 471 egz., - 37,74 proc.), które przed rokiem było wiceliderem.

Jedynym wzrostem, wynoszącym 3,25 proc. do 62 358 egz., pochwalić się mogła tutaj „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Joy” (Marquard Media Polska) - było to 67,21 proc. do 26 476 egz.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online