„Lego Ninjago” liderem sprzedaży. „Kraina Lodu” zyskała najwięcej

W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowało „Lego Ninjago”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Kraina Lodu”, a najbardziej straciły „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży. „Kraina Lodu” zyskała najwięcej

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lipcu 2018 roku wyniosła 42 468 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował spadek wynoszący 21,06 proc. Na pozycję lidera awansował on z drugiej lokaty.

Na drugie miejsce (z piątego) awansował magazyn „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska)ze średnim wynikiem na poziomie 37 525 egz. W porównaniu do lipca 2017 roku pismo to zanotowało stratę wynoszącą 7,17 proc.

Podium uzupełnia magazyn „Księżniczka” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 36 125 egz., niższym o 6,09 proc. niż rok wcześniej. W maju ub.r. tytuł ten był szósty.

9. lokatę (po awansie z 10.) zajął magazyn „Kraina Lodu” (również Egmont Polska), którego średni wynik zwiększył się o 10,94 proc. do 20 953 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek, wynoszący 34,04 proc. do 14 364 egz., odnotował „Auta” (też Egmont Polska). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 9. na 13.

grafika

W lipcu 2018 roku w porównaniu do czerwca 2018 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 98,89 proc.) pochwalić się też mogła „Kraina Lodu”.

Najwięcej w tym ujęciu stracił „Kaczor Donald” (również Egmont Polska) - było to 29,20 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami