„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. „Dobre Rady” zyskały najwięcej

W sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Cała Ty”. Sprzedaż zwiększyły dwa tytuły: „Dobre Rady” i „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. „Dobre Rady” zyskały najwięcej

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2018 roku wyniosła 294 838 egz. Względem sierpnia 2017 roku zmniejszyła się ona o 6,25 proc.

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 206 402 egz., po spadku o 21,34 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zwiększył się o 8,55 proc. do 204 765 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost wśród miesięczników poradnikowych.

Szóste miejsce (po awansie z siódmej pozycji) uplasowała się „Cała Ty” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika poszła w dół o 26,52 proc. do 101 668 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

grafika

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem też pochwalić się mogły „Dobre Rady” - było to 12,61 proc.

Największy spadek, wynoszący 7,04 proc., odnotował tutaj „Świat Kobiety”.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"