Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w listopadzie 2018 roku wyniosła 83 955 egz. W porównaniu do listopada 2017 roku zwiększyła się o 2,29 proc.
Drugi był „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego wynik uplasował się na poziomie 46 109 egz. Tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 22,11 proc.
Podium uzupełnia miesięcznik „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 17,06 proc. do 38 792 egz.

W listopadzie 2018 roku w porównaniu do października 2018 roku prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - było to 18,79 proc.
Jedynym wzrostem, wynoszącym 0,15 proc., pochwalić się mógł „Mam Ogród”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.











