„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w lutym. „Ben 10 Magazyn” zyskał najwięcej

W lutym br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajął „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Scooby - Doo!”, a najbardziej straciły „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w lutym. „Ben 10 Magazyn” zyskał najwięcej

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” (Blue Ocean Entertainment) w lutym 2019 roku wyniosła 55 710 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował wzrost wynoszący 12,16 proc. (wówczas tytuł ten wydawany był jeszcze przez Media Service Zawada - nazywał się on wtedy „Lego Ninjago”).

Na drugie miejsce (z czwartego) awansował magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 42 261 egz. W porównaniu do lutego 2018 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 7,22 proc.

Podium uzupełnia magazyn „Movie Star Planet” (też Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 40 927 egz., niższym o 7,54 proc. niż rok wcześniej.

12. lokatę (po awansie z 13.) zajął magazyn „Ben 10 Magazyn” (Media Service Zawada), którego średni wynik zwiększył się o 51,22 proc. do 18 249 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek, wynoszący 40,09 proc. do 11 306 egz., odnotował „Kaczor Donald” (Egmont Polska). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 9. na 15.

grafika

W lutym 2019 roku w porównaniu do stycznia 2019 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 76,37 proc.) pochwalić się też mogły „Auta” (Egmont Polska).

Najwięcej w tym ujęciu stracił „Mój Kucyk Pony” (również Egmont Polska) - było to 30,74 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami