Polskie portfolio pism „Lego” będzie obejmować osiem tytułów, m.in. „Lego Ninjago”, „Lego City” i „Lego Friends”. Właśnie do sprzedaży trafia nowy tytuł - dwumiesięcznik „Lego Batman” poświęcony bohaterom uniwersum DC Comics.
Nowy magazyn jest skierowany do dzieci w wieku 5–12 lat. Oprócz opowieści o przygodach Batmana i mieszkańców Gotham City zawiera ciekawostki, łamigłówki, komiks, plakaty oraz konkurs z nagrodami. Do pisma dołączona jest minifigurka Lego Batmana.

Blue Ocean Entertainment Polska zapowiada, że „Lego City” i „Lego Friends” z dwumiesięczników staną się miesięcznikami, a ich cena egzemplarzowa wzrośnie o złotówkę do 12,99 zł.
Firma planuje też podwyższyć nakłady wszystkich czasopism o 16 proc. Ponadto będzie wydawać kolekcje kart i naklejek dla dzieci, m.in. „Lego Star Wars” Trading Card Collection.
Blue Ocean Entertainment w Polsce od ub.r.
Blue Ocean Entertainment działa od 2005 roku na rynku niemieckim, austriackim i szwajcarskim, a w ub.r. pojawił się w Polsce. Wydaje czasopisma (oparte na markach „Lego”, „Playmobil”) oraz jest oficjalnym licencjodawcą magazynów „Lego” na całym świecie.
W Polsce portfolio firmy obejmuje czasopisma, kolekcje karciane i naklejkowe przeznaczone dla dzieci.
Poprzednio magazyny „Lego” wydawała w Polsce firma Media Service Zawada. Nie podano, dlaczego współpraca z nią została zakończona.

Według danych ZKDP w pierwszym kwartale ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Lego Ninjago” wynosiła 48 737 egz. (po spadku o 14,6 proc. w skali roku), „Lego Nexo Knights” - 41 959 egz. (22,2 proc. w dół), a „Lego Friends” - 27 825 egz. (34,7 proc. w dół).
W 2017 roku Media Service Zawada wydawała łącznie 12 magazynów objętych kontrolą ZKDP (m.in. „Cartoon Network Magazyn”, „Ben 10”, „Scooby Doo”, „Winx Club”, „Świnka Peppa”, „Mini Mini”, „Magic Pocket”, „Mia i ja”, „Pingwiny z Madagaskaru”), których łączna sprzedaż wyniosła 2,83 mln egz., wobec 3,45 mln sprzedanych egz. 16 tytułów rok wcześniej.











