„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej

W pierwszym półroczu 2019 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień”. Zyskało tylko „Twoje Imperium” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym półroczu 2019 roku względem pierwszego półrocza 2018 roku zmniejszyła się o 6,68 proc. i wyniosła 451 053 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 0,18 proc. do 311 130 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 204 075 egz., po spadku o 0,35 proc.

Z kolei najwięcej stracił „Dobry Tydzień”, który zajął szóstą lokatę. Jego średni wynik sprzedażowy w pierwszym półroczu br. wyniósł 137 042 egz., po spadku o 11,19 proc.

grafika

W czerwcu 2019 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 433 690 egz., po spadku w porównaniu do czerwca 2018 roku o 8,76 proc.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (299 430 egz.; w dół o 1,92 proc.), a trzecie - do „Rewii” (194 271 egz.; - 5,03 proc.).

Również i tutaj największy spadek w zestawieniu odnotował „Dobry Tydzień” - było to 19,25 proc. do 126 957 egz.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"