PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. Tylko „Twoje Imperium” na plusie
Wydanie specjalne - album “Życia na Gorąco” z okazji 25-lecia tytułu
Wydanie specjalne - album “Życia na Gorąco” z okazji 25-lecia tytułu
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Świat & Ludzie” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane, choć straciło najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Twojego Imperium” i „Rewia” ze wzrostami
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2018 roku, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Twoje Imperium” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Rewia” zyskała najwięcej
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w kwietniu
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w lutym, tylko „Na Żywo” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w lutym, tylko „Na Żywo” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w styczniu, „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2017 roku, „Rewia” straciła najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow, „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
Tylko „Na Żywo” na plusie wśród tygodników yellow. „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
Dominacja „Życia na Gorąco” w rankingu sprzedaży tygodników yellow w sierpniu
„Życie na Gorąco”, „Twojego Imperium” i „Rewia” na czele sprzedaży tygodników yellow
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, Tylko „Twoje Imperium” na plusie
„Życie na Gorąco” zwiększa przewagę nad konkurencją (dane tygodników yellow)
„Życie na Gorąco”, „Na Żywo”, „Rewia” i „Świat & Ludzie” z nowymi dodatkami tematycznymi
„Życie na Gorąco”, „Na Żywo”, „Rewia” i „Świat & Ludzie” z nowymi dodatkami tematycznymi
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, pisma yellow w czołówce
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w pierwszym kwartale, Tylko „Twoje Imperium” na plusie
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w lutym, „Twoje Imperium” zyskało najwięcej
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, dominacja pism plotkarskich w czołówce