Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w sierpniu 2019 roku wyniosła 47 046 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 0,53 proc.
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła najbardziej w zestawieniu - o 10,91 proc. do poziomu 24 420 egz.
Podium uzupełnia „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca stratę wynoszącą 7,92 proc. do 20 144 egz.
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 9,59 proc. do 10 784 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej też zyskało „Dobre Wnętrze” - było to 14,75 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 8,53 proc., także odnotowało „M jak Mieszkanie”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.











