Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, „Polska Metropolia Warszawska” najbardziej w dół

W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, „Polska Metropolia Warszawska” najbardziej w dół

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w październiku 2019 roku wyniosła 24 420 egz., czyli o 10,81 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 14,98 proc. do 19 548 egz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-sprzedazy-dziennikow-pazdziernik-2019-przeglad-sportowy,7170800247277185a ##

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w październiku 2019 roku wyniosła 17 797 egz., po spadku o 11,58 proc.

Z przedostatniej na ostatnią lokatę spadła „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press Grupa), której średni wynik zmniejszył się o 26,27 proc. do 2 675 egz. Jednocześnie była to największa strata w zestawieniu.

grafika

W październiku br. w porównaniu do września br. prawie wszystkie dzienniki zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej - 11,04 proc. - zyskał tytuł „Polska Metropolia Warszawska”.

Z kolei najwięcej stracił „Głos - Dziennik Pomorza” (Polska Press Grupa) - było to 5,38 proc. do 12 016 egz.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"