zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w maju, „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w maju, „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w maju skurczyła się o 21 proc., „Przegląd Sportowy” o 51 proc. w dół
Sprzedaż dzienników w maju skurczyła się o 21 proc., „Przegląd Sportowy” o 51 proc. w dół
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w kwietniu, wszystkie pisma z dużymi spadkami
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w kwietniu, wszystkie miesięczniki na minusie
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w kwietniu, wszystkie miesięczniki na minusie
Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe z dużymi spadkami, „Glamour” najbardziej w dół
Duże spadki na rynku prasy. „Nadchodzące miesiące będą trudne dla wydawców”
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w kwietniu, choć straciło najwięcej
„Polityka” i „Newsweek” wyprzedziły „Gościa Niedzielnego”, którego sprzedaż w kwietniu spadła o 45 proc.
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale, „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w kwietniu, „Dziennik Polski” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w kwietniu, „Dziennik Polski” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. „Przegląd Sportowy” z 9 tys. egz., a „Gazeta Wyborcza” z 66 tys. egz.
Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. „Przegląd Sportowy” z 9 tys. egz., a „Gazeta Wyborcza” z 66 tys. egz.
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Przepis na Ogród” stracił najwięcej
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Przepis na Ogród” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, choć z największym spadkiem
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży w I kwartale, „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży w I kwartale, „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”
„Party” na czele dwutygodników people w I kwartale. „Gala” o 45 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w I kwartale. „Gala” o 45 proc. w dół
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I kwartale
„Women’s Health” i „Glamour” na plusie w I kwartale, „Uroda Życia” straciła najwięcej
W marcu sprzedaż tygodników opinii 12 proc. w dół. „Gość Niedzielny” stracił 38 proc., wyprzedziła go „Polityka”
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, wszystkie dzienniki z dużymi spadkami
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, wszystkie dzienniki z dużymi spadkami
Większość dzienników regionalnych i lokalnych z dużymi spadkami w I kwartale, „Dziennik Polski” najbardziej w dół
Większość dzienników regionalnych i lokalnych z dużymi spadkami w I kwartale, „Dziennik Polski” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem „Fakt”, „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem „Fakt”, „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w marcu zmalała o 15 proc. „Przegląd Sportowy” 35 proc. w dół, „GW” i „GPC” prawie 20 proc.
Sprzedaż dzienników w marcu zmalała o 15 proc. „Przegląd Sportowy” 35 proc. w dół, „GW” i „GPC” prawie 20 proc.
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Weranda” zyskała najwięcej
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w lutym, tylko „Classic Auto” na plusie
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w lutym, „Poradnik 50+” na drugim miejscu
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w lutym, „Poradnik 50+” na drugim miejscu
„Zwierciadło” z największym wzrostem w lutym. Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 93 tys. egz.
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. Tylko „Twoje Imperium” na plusie
„Polityka” z najmniejszym spadkiem sprzedaży, „Sieci” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people w lutym. Wszystkie tytuły na minusie
„Party” na czele dwutygodników people w lutym. Wszystkie tytuły na minusie
„Poradnik 50+” nowym liderem, wyprzedził „Kobietę i Życie” (top 79)
Prawie wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, tylko „Polska Metropolia Warszawska” na plusie
Prawie wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, tylko „Polska Metropolia Warszawska” na plusie
„Dziennik Gazeta Prawna” najwięcej stracił w lutym. Liderem „Fakt” ze sprzedażą na poziomie 212 tys. egz.
„Dziennik Gazeta Prawna” najwięcej stracił w lutym. Liderem „Fakt” ze sprzedażą na poziomie 212 tys. egz.