Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w kwietniu, „Dziennik Polski” najbardziej w dół

W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Polski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w kwietniu, „Dziennik Polski” najbardziej w dół

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w kwietniu 2020 roku wyniosła 22 597 egz., czyli o 11,24 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 13,59 proc. do 16 934 egz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-sprzedazy-dziennikow-kwiecien-2020-fakt-przeglad-sportowy,7170527797762177a ##

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tytułu w kwietniu 2020 roku wyniosła 14 867 egz., po spadku o 19,17 proc.

10. lokatę zajął „Dziennik Polski” (także Polska Press Grupa), którego średni wynik zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 30,60 proc. do 7 663 egz. Tytuł spadł z miejsca 9.

grafika

W kwietniu br. w porównaniu do marca br. największym wzrostem - o 4,20 proc. - pochwalić się mógł „Dziennik Zachodni”.

Z kolei najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” - było to 8,95 proc. do 2 339 egz.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Resort edukacji wzywa do usunięcia "Stiflera" z kampanii o cyberprzemocy wśród dzieci. PAP wycofuje patronat

Resort edukacji wzywa do usunięcia "Stiflera" z kampanii o cyberprzemocy wśród dzieci. PAP wycofuje patronat

Podbił internet wytykając absurdy "Sprawy dla reportera". Teraz jest twarzą kampanii Komputronika

Podbił internet wytykając absurdy "Sprawy dla reportera". Teraz jest twarzą kampanii Komputronika

Z asystentem Meta AI już porozmawiasz po polsku

Z asystentem Meta AI już porozmawiasz po polsku

Koniec tanich przesyłek z Shein i Temu? Unia chce wprowadzić nowe przepisy

Koniec tanich przesyłek z Shein i Temu? Unia chce wprowadzić nowe przepisy

Demagog ujawnia nowe informacje o mleku "Smilk". Jest wniosek do Prokuratora Generalnego

Demagog ujawnia nowe informacje o mleku "Smilk". Jest wniosek do Prokuratora Generalnego