„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży w 2019 roku, wszystkie tytuły na minusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w 2019 roku uplasowała się na poziomie 635 784 egz., co oznacza spadek względem poprzedniego roku o 6,72 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,48 proc. do 249 602 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w ub.r. wyniósł 107 561 egz., po spadku o 10,51 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 11,39 proc. i wyniosła 60 835 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2019 roku wyniosła 267 194 egz. Była o 8,03 proc. mniejsza, niż w 2018 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 176 448 egz., po spadku o 5,41 proc.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 130 198 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 6,18 proc.

grafika

W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem grudnia 2018 roku zmniejszył się o 3,86 proc. do poziomu 666 153 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (255 148 egz.; w dół o 6,30 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (105 874 egz., - 7,22 proc.).

Wśród dwutygodników telewizyjnych liderem średniej sprzedaży ogółem również w tym ujęciu był „Tele Świat”, którego wynik względem grudnia 2018 roku zmniejszył się o 9,44 proc. do poziomu 296 398 egz.

Drugi był magazyn „TV14” (196 441 egz.; spadek o 1,92 proc.), a na podium znalazł się jeszcze „Tele Max” (142 690 egz., - 4,98 proc.).

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"