Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2020 roku wyniosła 187 925 egz. Względem maja 2019 roku zmniejszyła się o 20,73 proc.
Drugi był „Poradnik 50+” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 173 456 egz. (spadek o 24,07 proc.).
Podium uzupełnia miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tytułu uplasował się na poziomie 127 108 egz., po spadku o 38,21 proc. - największym w zestawieniu.

Względem poprzedniego miesiąca również wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem. Także i tutaj najwięcej straciły „Dobre Rady” - było to 23,86 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.











