„Claudia” stanie się bardziej luksusowa

Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało się na relaunch magazynu „Claudia”. Od majowego numeru pismo przejdzie sporą metamorfozę zarówno w warstwie merytorycznej jak i graficznej. Wydawca zmniejszy tez ilość mutacji z dodatkami.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

 - Magazyn pozostaje w segmencie pism poradnikowych, ale pójdzie bardziej w kierunku luksusowego poradnika – wyjaśnia nam filozofię zmian w „Claudii” Magda Bulera, PR manager w G+J Polska.

Miesięcznik od majowego wydania (na rynku od 16 kwietnia) zyska nową szatę graficzną - do layoutu „Claudii” wprowadzone zostanie więcej światła, a nawigacja stać się ma bardziej przejrzysta. Autorem nowej makiety magazynu jest Bożena Kalinowska.

W odświeżonym piśmie przebudowane i poszerzone zostaną bloki dotyczące mody, urody, psychologii, kultury, wnętrz czy podróży. Pojawią się też m.in. nowe kolumny: „Zdrowie/kontrowersje” (temat zdrowotny przedstawiony wieloaspektowo, prezentujący różne sposoby patrzenia na dane zagadnienie), „Spotkania Claudii” (rozmowy z gwiazdami), „Kultura/sylwetka” (sylwetka wybranej postaci z aktualnych propozycji kulturalnych) i „Flesz” (historia wybranej fotografii).

Bez zmian pozostanie cena „Claudii”, wynosząca obecnie 3,90 zł, nastąpi natomiast ograniczenie liczby mutacji pisma - z pięciu do dwóch. Nakład magazynu (500 tys. egz. ) pozostanie bez zmian, ale o 25 proc. wzrośnie nakład mutacji pustej - Ograniczenie mutacji jest konsekwencją dążenia do stopniowej rezygnacji z gadżetów i skupieniu się na wartości merytorycznej pisma oraz inwestowania w lojalną grupę odbiorców – głosi komunikat G+J Polska. Wydawca oczekuje, że sprzedaż tytułu będzie wyższa niż obecnie, ale nie podaje szczegółów. Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika w okresie od stycznia do listopada ub.r. wyniosła 269 458 egz.

Odświeżona „Claudia” wspierana będzie kampania promocyjną zaplanowaną do końca roku, której wartość wyniesie ponad 4 mln zł brutto. W komunikacji pojawi się nowe hasło przewodnie magazynu, które brzmi „Pismo dla prawdziwych kobiet”. W kampanii promocyjnej wykorzystany zostanie wizerunek znanej gwiazdy, której tożsamość G+J ujawni w połowie marca br.

Kampania obejmie telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, stacje z portfolio At Media, TVN Style), radio (RMF FM), prasę (tytuły własne G+J oraz “Newsweek”), internet (serwisy internetowe G+J, Wp.pl). Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu „Claudii” we współpracy z agencją Y&R. Media zakupił dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?