Co trzeci Polak ma smartfona, co piąty - laptopa. 0,5 proc. chce kupić iPada

31 proc. Polaków w wieku 15-64 lat korzysta ze smartfonów, a 22 proc. z laptopów. Prawie 0,5 proc. deklaruje chęć kupna iPada.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Badanie przeprowadzone przez grupę Aegis Media pokazuje, że wyświetlacz telefonu komórkowego to obecnie najczęściej używany – po telewizorze i komputerze – ekran przez Polaków. Jednocześnie m.in. szerokie możliwości multimedialne smartfonów sprawiają, że stosunkowo małą popularnością cieszą się osobne odtwarzacze mp3.

grafika

Co czterdziesty Polak w ciągu najbliższego roku chce kupić wysokiej jakości telewizor. Zamiar kupna iPada deklaruje dokładnie 0,43 proc. Polaków w wieku 15-64 lat, czyli prawie 120 tys. osób. Przenośne konsole do gier i e-czytniki książek są jeszcze mniej pożądanymi urządzeniami.

grafika

Badanie Consumer Connection System (CCS) zostało przeprowadzone przez grupę Aegis Media, w której skład w Polsce wchodzą: domy mediowie Carat i Vizeum, agencja interaktywna Hypermedia Isobar oraz agencja reklamy zewnętrznej Posterscope. Na zlecenie Aegis Media wywiady – w domach respondentów i przy użyciu laptopów – w listopadzie i grudniu ub.r. zrealizował instytut badawczy Ipsos Polska. Sondaż objął 3 tys. osób w wieku 15-64 lat, z których 1 tys. mieszka w całym kraju, a 2 tys. – w miastach mających minimum 100 tys. mieszkańców. To grupa reprezentatywna dla 27,2 mln Polaków.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK