SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola odświeżyła własną reklamę sprzed 45 lat (wideo)

Koncern Coca-Cola przypomina, że pomysłowe i ciekawe reklamy to pomysł nie tylko ostatnich lat. Firma przystosowała do jakości 4K spot, który 45 lat wcześniej został zrealizowany tradycyjną techniką filmową i zarejestrowany na taśmie 35 milimetrów.

W 1971 r. Coca-Cola zrealizowała reklamę zatytułowaną „Hilltop”. Pojawili się w niej młodzi ludzie różnych ras stojący na szczycie wzgórza i śpiewający piosenkę „I'd Like to Teach the World to Sing” z butelkami Coca-Coli w dłoniach. Reklama cieszyła się sporą popularnością, a wspomniany utwór stał się hitem wydanym na osobnym singlu.

Teraz, po 45 latach Coca-Cola postanowiła powrócić do historycznego spotu jednocześnie przystosowując go do współczesnych warunków. Dlatego odświeżyła starą reklamę i przystosowała ją pod względem jakości do standardu 4K.

- Niedawno dostałam szansę pracy nad prawdopodobnie najbardziej kultową reklamą Coca-Coli w dziejach - wspomina na firmowym blogu Sarah Traverso, dyrektor ds. multimediów w Coca-Coli. - Nakręcony we Włoszech film był wyrazem hołdu dla różnic kulturowych i pokazywał wspólnotę ludzi śpiewających piosenkę o jedności. Oryginalna, 35-milimetrowa taśma z tym nagraniem do dzisiaj spoczywa w zbiorach Biblioteki Kongresu stanowiąc część amerykańskiego dziedzictwa, a jedyne co mogliśmy zrobić to przystosować ten film do współczesnych warunków.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola odświeżyła własną reklamę sprzed 45 lat (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Miło zobaczyć szklane, nie istniejące nigdzie w Polsce butelki. U nas tylko śmierdzący ropą plastik, a w takich Niemczech chyba ze 4 pojemności są oferowane w szkle.
odpowiedź
User
XYZ
Nie dalej jak wczoraj piłem Cole z butelki. Jak za dawnych lat, stojąc w sklepie i rozmawiając ze sprzedawcą :)
odpowiedź
User
Polo
Wow! Choć niektórym może to wydawać się bardzo naiwne, to jest to przykład jak koncerny mogą próbować pozytywnie wpływać na naszą rzeczywistość. Nie znałem tej reklamy wcześniej, a piosenkę dziwo tak. W dobie nasilających się konfliktów, dobrze jest popatrzeć na świat z perspektywy wspólnoty, ziemia jest jedna dla wszystkich. Dzięki za ten comeback! Oby więcej takich inicjatyw. I wiem, to służyć ma tylko wizerunkowi koncernu, produktu i sprzedaży, bla bla... ale jeśli przy okazji przemycane są słuszne idee, to mają moje 100% poparcie. To jest własnie element społecznej odpowiedzialności biznesu.
odpowiedź