Colian rezygnuje z lokowania Helleny w programach telewizyjnych, ale planuje nową kampanię z Kubą Wojewódzkim

Oranżada Hellena, od trzech sezonów lokowana m.in. w programach „Kuba Wojewódzki” i „You Can Dance” w TVN, nie będzie już promowana w taki sposób w jesiennych ramówkach. Jej producent firma Colian pracuje nad nową strategią promocji marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Colian rezygnuje z lokowania Helleny w programach telewizyjnych, ale planuje nową kampanię z Kubą Wojewódzkim
Kuba Wojewódzki w reklamie oranżady Hellena

Jeszcze w czerwcu br. firma Colian podsumowując działania reklamowe Oranżady Hellena w czasie wiosennego sezonu telewizyjnego, była zachwycona wynikami i zapowiadała kontynuację intensywnych działań marketingowych tej marki. Twierdzono wówczas, że obecność produktu w programach telewizyjnych to element długofalowej strategii.

Oranżada Hellena od trzech sezonów ramówkowych obecna była w ramach lokowania produktu w programach „Kuba Wojewódzki” i „You Can Dance - Po prostu tańcz” w stacji TVN. Wiosną br. po raz pierwszy zaistniała w tym zakresie w talent show „Must Be The Music. Tylko muzyka” w Polsacie.

Wtedy też przedstawiciele firmy tłumaczyli, że lokowanie produktu w programach wpisujących się w charakter marki jest bardzo skutecznym działaniem marketingowym i przekłada się na zwiększenie rozpoznawalności brandu w grupach docelowych. - Lokowanie produktu w znanych i cenionych programach to dla naszej marki jeden z najważniejszych kanałów dotarcia do młodzieży, która nie kojarzy oranżady z dzieciństwem tak silnie, jak rodzice czy dziadkowie. Stale wzmacniamy wizerunek poprzez odwołania  do pozytywnych emocji i podkreślanie unikalnego, orzeźwiającego smaku polskiego napoju - mówiła nam w czerwcu Magdalena Koszela, brand manager Oranżady Hellena.

Teraz firma zmienia strategię i rezygnuje z lokowania marki w programach telewizyjnych. Ale zapowiada kontynuację działań z udziałem Kuby Wojewódzkiego.

- Strategia marki Hellena opiera się na różnorodnych i wielokanałowych działaniach promocyjnych. W tym roku w sezonie napojowym, czyli wiosna - lato, zrealizowaliśmy szeroką kampanię reklamową z udziałem Kuby Wojewódzkiego, z którym będziemy współpracować przynajmniej do maja 2017 roku. Przeprowadziliśmy ogólnopolski konkurs konsumencki pod hasłem „Oranżada na Kubie”. Jesteśmy aktywni w social mediach, a także intensyfikujemy działania w obszarze trade marketingu. Lokowaliśmy Oranżadę Hellena w znanych formatach telewizyjnych, nie zaprzestajemy niestandardowych działań w mediach, ale aktualnie, w ostatnich miesiącach roku, będziemy koncentrować się na innych aktywnościach. Jednocześnie, we współpracy z TVN i Universal McCann, marka Hellena opracowuje już strategię na kolejny sezon. O dalszych planach reklamowych będziemy informować na bieżąco - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Koszela.

Emisję spotów, w których Wojewódzki reklamował Oranżadę Hellena pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, firma rozpoczęła w drugiej połowie maja.

W okresie od stycznia do maja br. firma Colian na reklamy marki Hellena wydała w tradycyjnych mediach ponad 7,4 mln zł, prawie 100 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku (wg danych cennikowych Kantar Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"