comScore: 363,7 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce

W marcu z internetu korzystało 363,7 miliona internautów z Europy w wieku co najmniej 15 lat. 18,2 miliona z nich pochodziło z Polski.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w marcu statystyczny europejski internauta spędził w sieci 26 godzin i odwiedził 2678 stron. Średnia dla Polski wyniosła 25,9 godz. i 2976 stron.

Najwięcej internautów pochodziło z Niemiec (49,7 mln), a następnie z Rosji (47,4 mln) i Francji (42,3 mln). Natomiast największym zaangażowaniem wykazali się Holendrzy, którzy spędzili online średnio 34,4 godz. i odwiedzili 3515 stron - odpowiednio o 33 i 31 proc. więcej niż europejska średnia.

grafika

Najpopularniejszą własnością internetową były strony należące do Google, które w marcu odwiedziło 330,3 miliona użytkowników z Europy. Na drugim miejscu znalazły się strony Microsoftu (272,8 mln), a na trzecim portalu społecznościowego Facebook (234,6 mln).

Spośród czołowych trzydziestu własności, najwyższy wskaźnik zaangażowania odnotował rosyjski serwis społecznościowy VKontakte, na którego stronach internauci spędzili średnio 6,8 godz. Kolejne pod tym względem były strony Mail.ru Group (5,2 godz.) oraz Facebooka (4,8 godz.).

Z kolei największą liczbę odsłon stron odnotował Facebook (109,9 mld - 11,3 proc. ogółu), wyprzedzając strony Google (94,8 mld) i VKontakte (33,1 mld).

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii