Cut The Mustard z nowym klientem Fielmann Group

Cut The Mustard rozpoczęła stałą współpracę z butikiem optycznym Fielmann Group w obszarze social mediów i obsługi digital.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard z nowym klientem Fielmann Group

Agencja Cut The Mustard odpowiada za stworzenie strategii działań marki na rynku polskim, a także za realizację wybranych projektów dla innych rynków, w tym za działania i współpracę marki z ambasadorami i influencerami. Agencja prowadzi także konsultacje mediowe i kampanie digitalowe dla Fielmann. Odpowiada również za działania w social media na rynku czeskim.

Fielmann AG to niemiecka firma branży optycznej, koncentrująca się na detalicznej sprzedaży okularów w Europie (m in. w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Luksemburgu i Holandii).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?