SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakty” TVN i reportaże z „Czarno na białym” do obejrzenia na YouTubie

Na YouTubie zaczęto publikować w całości wybrane reportaże z magazynu TVN24 „Czarno na białym” i materiały z „Faktów” TVN. To kolejne przed wyborami parlamentarnymi zwiększenie zasięgu treści z TVN24.

„Czarno na białym” w TVN7„Czarno na białym” w TVN7

Od zeszłego piątku do środy na kanale youtube’owym „Czarno na białym” pojawiło się w całości siedem reportaży. To materiały z ostatnich miesięcy, m.in. o prezesie Orlenu Danielu Obajtku, politykach Konfederacji, Robercie Bąkiewiczu i jego związkach z obozem władzy, sekretarzu generalnym PiS Krzysztofie Sobolewskim oraz wycieku maili ze skrzynki Michała Dworczyka.

Najnowszy z udostępnionych reportaży - „Dla dobra partii” autorstwa Dariusza Kubika, Grzegorza Łakomskiego i Karola Dejasa - na antenie TVN24 premierowo wyemitowano we wtorek w zeszłym tygodniu.

 

Poprzednio na kanale youtube’owym „Czarno na białym” zamieszczano tylko kilkuminutowe fragmenty reportaży. Natomiast w całości, jeszcze przed premierą na antenie TVN24, udostępniano je na platformie subskrypcyjnej TVN24 GO.

Kanał youtube’owy programu ma obecnie 6,1 tys.subskrybentów.

 

Z kolei na kanale youtube’owym TVN24 (mającym obecnie 3,9 mln subskrybentów) od kilku dni publikowane są materiały z „Faktów” TVN oraz magazynu „Polska i świat” z TVN24.

 

Premierowe odcinki „Czarno na białym” w TVN24 od 31 sierpnia ub.r. do 20 lipca br. oglądało średnio 506 tys. osób, co przełożyło się na 3,99 proc. udziału stacji wśród wszystkich widzów, 2,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,78 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Od minionego tygodnia, w związku ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi, „Czarno na białym” jest też emitowane w TVN7 mogą oglądać program, a inny program z anteny TVN24 - „Polska i świat” w Telewizji WP. - Obecnie istnieje ogromne zapotrzebowanie na treści newsowe i publicystyczne - podkreślały TVN Warner Bros. Discovery i Wirtualna Polska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. średnia widownia minutowa TVN24 wynosiła 280 752 osoby, co dało 5,52 proc. udziału w rynku oglądalności (po spadku rok do roku o 5,8 proc.).

Dołącz do dyskusji: „Fakty” TVN i reportaże z „Czarno na białym” do obejrzenia na YouTubie

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nikt
jaki kraj, takie wunderwaffe
odpowiedź
User
Misia
Dziękuję. Postoję.
odpowiedź
User
Andyyy
a co z ich wspaniałą usługą TVN24 GO? czy już skończyła jak CNN+?
odpowiedź