We wrześniu duże spadki TVP1, Polsatu i TVN. Rosną TVP2, TVN7, TTV i TVP Sport

Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego we wrześniu 2023 roku wśród wszystkich widzów utrzymała TVP1. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
We wrześniu duże spadki TVP1, Polsatu i TVN. Rosną TVP2, TVN7, TTV i TVP Sport
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

TVP1 najchętniej oglądana

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych we wrześniu 2023 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem września 2022 roku zmniejszył się o 12,27 proc. i wyniósł 7,94 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była TVP2, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,94 proc. do 7,55 proc.

Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 6,78 proc. (w dół o 9,36 proc.). Z kolei czwarty TVN miał 6,60 proc. udziału (- 10,81 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-oglada-kuba-wojewodzki-agnieszka-holland-caroline-derpienski,7169478661633665a ##

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 31,41 proc. do 28,87 proc. we wrześniu 2023 roku.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział spadł o 5,80 proc. do 5,52 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (5,33 proc. udziału; + 5,54 proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. na 12. miejsce spadł Polsat News (1,64 proc.; w dół o 8,38 proc.).

grafika

TVN liderem w 16-49

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie 16-49 wyniósł 8,51 proc., po spadku o 13,52 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reset-tvp-info-tvp1-michal-rachon-donald-tusk,7169478634190977a ##

Wynik drugiego Polsatu we wrześniu br. zmniejszył się o 7,25 proc. do 7,42 proc.

Siódemka wyprzedziła TVP1

Podium uzupełnia TVP2 (- 9,87 proc. do 5,39 proc.). Z piątej na czwartą lokatę awansowała Siódemka (+ 19,55 proc. do 4,77 proc.), która wyprzedziła TVP1 (- 20,21 proc. do 4,66 proc.).

grafika

TVN pierwszy także w 16-59

Wśród widzów w grupie 16-59 w zeszłym miesiącu liderem też był TVN (- 10,88 proc. do 7,86 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu