WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

TVP2: I Ty możesz zostać Świętym Mikołajem

'Czas honoru' podniósł widownię Dwójki

2008-12-03 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Zakończony w minioną niedzielę serial historyczny "Czas honoru" podniósł widownię Dwójki w swoim paśmie emisji w stosunku do ubiegłego roku. Stacji nie udało się co prawda pokonać w tym czasie propozycji TVN-u i Jedynki, ale wygrywała z Polsatem.

'Czas honoru' podniósł widownię Dwójki

Średnia oglądalność serialu emitowanego w niedziele o 20.05 wyniosła 2,86 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,93 proc. w grupie 4+ i 16,45 proc. w 16-49. Oznacza to, że Dwójka w tym paśmie poprawiła swoje wyniki, bo w analogicznym okresie ub. r. w tym czasie oglądało ją 2,25 mln osób, a udział wynosił odpowiednio 13,12 proc. i 10,13 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W paśmie nadawania "Czasu honoru" TVP 2 zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Lepiej od Dwójki radziły sobie: TVN, która emitując "Taniec z gwiazdami", z 4,36 mln widzów była liderem pasma i Jedynki, która w tym czasie pokazywała "Pogodę" i seriale "Seks, kasa i kłopoty" oraz "Szminka w wielkim mieście"- pozycje te gromadziły 3,04 mln osób. Słabiej od Dwójki wypadał natomiast Polsat (gł. "Skazany na śmierć"; 2,81 mln).

Dane telemetryczne pokazują, że opowiadający o losach cichociemnych żołnierzy "Czas honoru" oglądały głównie kobiety, widzowie w wieku powyżej 35. roku życia oraz mieszkańcy wsi i średnich miast.

Wpływy z reklam emitowanych przy serialu wyniosły w sumie 5,71 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

TVP planuje nakręcenie kolejnej serii "Czasu honoru". Najwcześniej pojawi się ona jednak dopiero w przyszłorocznej jesiennej ramówce Dwójki.

Oglądalność serialu "Czas honoru" odcinek po odcinku


Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
07-09-2008 2 374 829 16,06% 14,35%
14-09-2008 2 779 612 17,32% 15,58%
21-09-2008 2 661 177 15,96% 14,37%
28-09-2008 2 636 936 16,77% 15,72%
05-10-2008 2 450 266 15,36% 14,39%
12-10-2008 2 734 763 16,84% 16,96%
19-10-2008 2 924 582 17,37% 16,09%
26-10-2008 2 991 339 17,73% 17,72%
02-11-2008 3 174 016 19,02% 18,53%
09-11-2008 2 985 221 18,92% 18,45%
16-11-2008 3 067 624 17,69% 16,19%
23-11-2008 3 045 435 17,03% 16,46%
30-11-2008 3 433 103 19,90% 18,93%
średnia 2 861 265 17,39% 16,45%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji serialu


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 4 356 482 26,47%
TVP 1 3 044 774 18,50%
TVP 2 - Czas honoru 2 861 265 17,39%
Polsat 2 813 206 17,09%

Profil widowni "Czasu honoru"



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 45,34% 94

Kobiety 54,66% 105
Wiek 4- 9 1,68% 27

10- 15 3,87% 51

16 - 19 2,36% 38

20 - 24 2,63% 30

25 - 29 3,02% 35

30 - 34 7,01% 89

35 - 39 7,07% 105

40 - 44 7,69% 117

45 - 49 12,36% 160

50 - 54 13,06% 159

55 - 59 11,17% 155

60+ 28,10% 153
Wlk.miasta Wieś 43,02% 112

< 50 tys. 22,34% 94

50-100 tys. 8,98% 100

100-200 tys. 6,81% 85

> 200 tys. 18,84% 90
Zawód Top management 8,56% 103

Pracownicy szczebla średniego 15,17% 113

Pracownicy fizyczni i rolnicy 22,05% 112

Emeryci 37,89% 147

Inne 16,33% 50
Wykształcenie Podstawowe 47,51% 108

Średnie 33,24% 110

Wyższe 13,70% 115

Inne 5,55% 40
Dochód <= 1000 17,51% 121

1001-1400 15,80% 113

1401-2000 29,26% 112

2001-2750 15,46% 79

2751-3500 12,28% 96

> 3500 9,68% 74

Autor: pp

Wiecej informacji: ‘Czas honoru, TVP2

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia