'Czas honoru' podniósł widownię Dwójki

Zakończony w minioną niedzielę serial historyczny "Czas honoru"podniósł widownię Dwójki w swoim paśmie emisji w stosunku doubiegłego roku. Stacji nie udało się co prawda pokonać w tym czasiepropozycji TVN-u i Jedynki, ale wygrywała z Polsatem.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność serialu emitowanego w niedziele o 20.05wyniosła 2,86 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,93proc. w grupie 4+ i 16,45 proc. w 16-49. Oznacza to, że Dwójka wtym paśmie poprawiła swoje wyniki, bo w analogicznym okresie ub. r.w tym czasie oglądało ją 2,25 mln osób, a udział wynosiłodpowiednio 13,12 proc. i 10,13 proc. - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W paśmie nadawania "Czasu honoru" TVP 2 zajmowała trzeciemiejsce w rynku telewizyjnym. Lepiej od Dwójki radziły sobie: TVN,która emitując "Taniec z gwiazdami", z 4,36 mln widzów była liderempasma i Jedynki, która w tym czasie pokazywała "Pogodę" i seriale"Seks, kasa i kłopoty" oraz "Szminka w wielkim mieście"- pozycje tegromadziły 3,04 mln osób. Słabiej od Dwójki wypadał natomiastPolsat (gł. "Skazany na śmierć"; 2,81 mln).

Dane telemetryczne pokazują, że opowiadający o losachcichociemnych żołnierzy "Czas honoru" oglądały głównie kobiety,widzowie w wieku powyżej 35. roku życia oraz mieszkańcy wsi iśrednich miast.

Wpływy z reklam emitowanych przy serialu wyniosły w sumie 5,71mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

TVP planuje nakręcenie kolejnej serii "Czasu honoru".Najwcześniej pojawi się ona jednak dopiero w przyszłorocznejjesiennej ramówce Dwójki.

Oglądalność serialu "Czas honoru" odcinek poodcinku

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiserialu

Profil widowni "Czasu honoru"

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style