SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Czas honoru' podniósł widownię Dwójki

Zakończony w minioną niedzielę serial historyczny "Czas honoru"podniósł widownię Dwójki w swoim paśmie emisji w stosunku doubiegłego roku. Stacji nie udało się co prawda pokonać w tym czasiepropozycji TVN-u i Jedynki, ale wygrywała z Polsatem.

Średnia oglądalność serialu emitowanego w niedziele o 20.05wyniosła 2,86 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,93proc. w grupie 4+ i 16,45 proc. w 16-49. Oznacza to, że Dwójka wtym paśmie poprawiła swoje wyniki, bo w analogicznym okresie ub. r.w tym czasie oglądało ją 2,25 mln osób, a udział wynosiłodpowiednio 13,12 proc. i 10,13 proc. - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W paśmie nadawania "Czasu honoru" TVP 2 zajmowała trzeciemiejsce w rynku telewizyjnym. Lepiej od Dwójki radziły sobie: TVN,która emitując "Taniec z gwiazdami", z 4,36 mln widzów była liderempasma i Jedynki, która w tym czasie pokazywała "Pogodę" i seriale"Seks, kasa i kłopoty" oraz "Szminka w wielkim mieście"- pozycje tegromadziły 3,04 mln osób. Słabiej od Dwójki wypadał natomiastPolsat (gł. "Skazany na śmierć"; 2,81 mln).

Dane telemetryczne pokazują, że opowiadający o losachcichociemnych żołnierzy "Czas honoru" oglądały głównie kobiety,widzowie w wieku powyżej 35. roku życia oraz mieszkańcy wsi iśrednich miast.

Wpływy z reklam emitowanych przy serialu wyniosły w sumie 5,71mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

TVP planuje nakręcenie kolejnej serii "Czasu honoru".Najwcześniej pojawi się ona jednak dopiero w przyszłorocznejjesiennej ramówce Dwójki.

Oglądalność serialu "Czas honoru" odcinek poodcinku


Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
07-09-20082 374 82916,06%14,35%
14-09-20082 779 61217,32%15,58%
21-09-20082 661 17715,96%14,37%
28-09-20082 636 93616,77%15,72%
05-10-20082 450 26615,36%14,39%
12-10-20082 734 76316,84%16,96%
19-10-20082 924 58217,37%16,09%
26-10-20082 991 33917,73%17,72%
02-11-20083 174 01619,02%18,53%
09-11-20082 985 22118,92%18,45%
16-11-20083 067 62417,69%16,19%
23-11-20083 045 43517,03%16,46%
30-11-20083 433 10319,90%18,93%
średnia2 861 26517,39%16,45%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiserialu


Wszyscy4+
StacjaAMRSHR %
TVN4 356 48226,47%
TVP 13 044 77418,50%
TVP 2 - Czashonoru2 861 26517,39%
Polsat2 813 20617,09%

Profil widowni "Czasu honoru"



ADH%AFF
PłećMężczyźni45,34%94

Kobiety54,66%105
Wiek4- 91,68%27

10-153,87%51

16 - 192,36%38

20 - 242,63%30

25 - 293,02%35

30 - 347,01%89

35 - 397,07%105

40 - 447,69%117

45 - 4912,36%160

50 - 5413,06%159

55 - 5911,17%155

60+28,10%153
Wlk.miastaWieś43,02%112

< 50 tys.22,34%94

50-100 tys.8,98%100

100-200 tys.6,81%85

> 200 tys.18,84%90
ZawódTop management8,56%103

Pracownicyszczebla średniego15,17%113

Pracownicyfizyczni i rolnicy22,05%112

Emeryci37,89%147

Inne16,33%50
WykształceniePodstawowe47,51%108

Średnie33,24%110

Wyższe13,70%115

Inne5,55%40
Dochód<= 100017,51%121

1001-140015,80%113

1401-200029,26%112

2001-275015,46%79

2751-350012,28%96

> 35009,68%74

Dołącz do dyskusji: 'Czas honoru' podniósł widownię Dwójki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl