SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czas na drugie śniadanie!” - zegarki w promocji serów Hochland

Pod hasłem „Czas na drugie śniadanie!” ruszyła promocja serów topionych Hochland. Akcję wymyśliła i realizuje agencja reklamowa V&P.

W promocji „Czas na drugie śniadanie!” należy zebrać 5 promocyjnych opakowań serów topionych Hochland w plasterkach, w krążkach, w kubeczkach do smarowania lub Gouda Smaki. Można je wymienić na jeden z 200 tys. wielokolorowych zegarków. Za pomysł i obsługę akcji - zaplanowanej do końca października lub do wyczerpania zapasów nagród - odpowiada agencja reklamowa V&P.

Promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie (magazyny handlowe), sklepach (materiały POS) oraz internecie (specjalny serwis). Spot telewizyjny przygotowała agencja PZL, a pozostałe reklamy - agencja V&P.

Dołącz do dyskusji: „Czas na drugie śniadanie!” - zegarki w promocji serów Hochland

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ciekawska
a nie PZL?
odpowiedź