„Czas na zmiany” - Krzysztof Hołowczyc reklamuje nowy zegarek Atlantic

Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, od kilku lat ambasador reklamowy zegarków Atlantic, promuje nowy limitowany model tej marki - Worldmaster -1888 „Lusso” Open Heart Mechanical. Kampania jest prowadzona w prasie i internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Czas na zmiany” - Krzysztof Hołowczyc reklamuje nowy zegarek Atlantic

Kampania reklamowa modelu Worldmaster nawiązuje do nowego etapu zarówno w rozwoju marki Atlantic, jak i w karierze Hołowczyca. Hasło „Czas na zmiany” symbolizuje nowe wyzwania dla kierowcy, który z końcem sierpnia zapowiedział koniec udziałów w rajdach terenowych i rozpoczęcie przygody z rally crossem. Oznacza to również otwarcie się marki na nowe trendy - limitowany Worldmaster to pierwszy w portfolio Atlantic zegarek typu „open-heart”.

grafika

Akcja jest prowadzona w prasie oraz internecie. Zdjęcia do niej wykonał Jacek Poremba, a za działania public relations odpowiada agencja Tailor Made PR.

Krzysztof Hołowczyc jest ambasadorem reklamowym marki Atlantic od 2007 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+