„Czego szukasz w Święta” - Wigilia wielu pokoleń w reklamach Allegro.pl (wideo)

Bożonarodzeniowa kampania promująca serwis Allegro.pl jest kontynuacją jego cyklu reklam wizerunkowych pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Cut Cut, Chimney Poland, Juice i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Czego szukasz w Święta” - Wigilia wielu pokoleń w reklamach Allegro.pl (wideo)

Spot z kampanii pokazuje kolacje wigilijne na przestrzeni 30 lat życia wielopokoleniowej rodziny. Ich nieodłącznym elementem są oczywiście wręczane przez Świętego Mikołaja prezenty, które bywają różne, natomiast wywołują podobną radość u dzieci i dorosłych.

- Postanowiliśmy odwołać się do najlepszych wspomnień, jakie mamy na całe życie: z beztroskiego dzieciństwa, z dobrą atmosferą, prezentami i dobrymi emocjami polskiego domu, nawet wtedy, kiedy czasy nie były łatwe. Jeśli wywołamy uśmiech u widzów, to będzie nasz sukces - komentuje Adam Szałamacha, group brand manager Allegro.

To kolejna z wizerunkowych reklam Allegro.pl pod hasłem „Czego szukasz?”. Pierwsza pokazywała domowe szczęście młodego małżeństwa z dziećmi, a druga - ziszczające się marzenie dziewczynki o przygarnięciu bezpańskiego psa.

Kampania bożonarodzeniowa obejmuje też sekcję Allegro.pl z propozycjami i inspiracjami do bożonarodzeniowych prezentów (m.in. 20 poradników wideo: 12 prezentowych i 8 typu „zrób to sam”) oraz sześć 10-sekundowych spotów promującymi produkty na prezenty z różnych kategorii, np. zabawki, sprzęt komputerowy czy odzież. Klipy będą emitowane do 4 grudnia na największych portalach internetowych.

Cała akcja potrwa do 19 grudnia. W jej trakcie będzie obowiązywać na Allegro oferta „raty 0 proc.” dotycząca przedmiotów o wartości od 300 do 20 000 zł.

We wrześniu br. Allegro.pl zanotowało 13,67 mln użytkowników i 2,05 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Za akcję odpowiada sekcja zarządzania marką i zespół design labs Allegro. Kreacją reklam zajęła się agencja Bardzo, produkcją spotu - dom produkcyjny Cut Cut, postprodukcją - Chimney Poland, a udźwiękowieniem - Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"