SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„#DajCałusa” - piosenka Margaret oraz butelki z imionami i zdjęciami reklamują Coca-Colę (wideo)

W nowej reklamie Coca-Coli z okazji 100-lecia butelki tego napoju pokazywana jest historyjka pierwszej miłości, a w tle słychać piosenkę śpiewaną przez Margaret. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe McCann Worldgroup, MediaCom Warszawa, Next, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Nowa reklama Coca-Coli pokazuje, jak etykiety butelek i puszek tego napoju z popularnymi imionami, ksywkami i zdrobniałymi określeniami oraz hasłem zachęcającym do całowania ułatwiają różnym osobom poznawanie się i miłe spędzanie razem czasu. W tle słychać przeróbkę piosenki, która w spotach Coca-Coli pojawiła się już w 1987 roku, wykonywaną przez Margaret.

Jest to druga odsłona kampanii pod hasłem „Pocałuj radość” prowadzonej od kwietnia z okazji 100-lecia powstania charakterystycznej butelki Coca-Coli. Polskimi ambasadorami akcji oprócz Margaret są m.in. Robert Lewandowski i Robert Korzeniowski (więcej na ten temat).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Pierwszy raz imiona i ksywki na opakowaniach Coca-Coli pojawiły się latem 2013 r. Firma podkreśla, że teraz umieszczono więcej różnych określeń.

Ponadto na stronie Kisshappiness.com/pl/pl/kiss można zaprojektować butelkę Coca-Coli z własnym zdjęciem pokazującym pocałunek, a potem podzielić się jej cyfrową wersją na portalach społecznościowych oraz kupić fizyczną butelkę.

Obecny etap akcji reklamowej obejmuje od połowy czerwca telewizję (największe kanały), internet (m.in. serwisy VoD, portale społczenościowe Facebook, Instagram, Twitter i Snapchat), kina oraz outdoor (citylighty, billboardy, siatki wielkoformatowe).

Kreacją reklam zajęła się agencja McCann Worldgroup, przygotowaniem materiałów wizualnych - agencja Fortis, za działania w internecie odpowiada agencja Next, za zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Dołącz do dyskusji: „#DajCałusa” - piosenka Margaret oraz butelki z imionami i zdjęciami reklamują Coca-Colę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl