Założyciel Tumblra David Karp odchodzi z serwisu

Po 10 latach od uruchomienia serwisu mikroblogowego TumbIr jego twórca David Karp zapowiedział odejście ze stanowiska CEO. Karp zapewnia, że jego decyzja jest skutkiem wielomiesięcznych refleksji, tymczasowym szefem TumbIra zostanie Jeff D'Onofrio.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

TumbIr to platforma mikroblogowa uruchomiona w 2007 r. przez 31-letniego dzisiaj Amerykanina Davida Karpa. Serwis pozwala na zamieszczanie m.in. tekstów, grafik oraz klipów wiedo.

W 2013 r. TumbIr został kupiony za kwotę 1,1 mld dol. przez koncern Yahoo, z kolei po przejęciu Yahoo przez Verizon przeszedł na własność tej ostatniej spółki w ramach nowoutworzonej firmy o nazwie Oath.

Teraz David Karp, który dotąd niezmiennie pełnił funkcję CEO TumbIra zapowiedział rezygnację ze stanowiska i odejście z firmy.

 

Karp wyznał, że jego decyzja nie ma nic wspólnego ze zmianami własnościowymi związanymi z TumbIrem i została poprzedzona kilkoma miesiącami głębokich przemyśleń. Twórca znanego serwisu nie ujawnił jakie są jego dalsze plany zawodowe, w komunikacie nie krył optymizmu związanego z przyszłością założonej przez siebie platformy.

Tymczasowym szefem TumbIra zostanie Jeff D'Onofrio, który do tej pory sprawował w firmie funkcję prezesa i szefa ds. operacyjnych. Według informacji podanych przez zachodnie media technologiczne D'Onofrio ma kierować TumbIrem do momentu znalezienia przez zarząd odpowiedniego kandydata na stanowisko CEO.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC