Dawid Wildstein nowym szefem publicystyki w TVP Info

Dawid Wildstein został powołany przez zarząd Telewizji Polskiej na stanowisko kierownika redakcji publicystyki w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Wildstein zastąpił na tym stanowisku Jana Szula.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ostatnich latach Dawid Wildstein na stałe był związany z „Gazetą Polską Codziennie” (gdzie pełnił funkcję wiceszefa działu opinii) i „Gazetą Polską”. Relacjonował m.in. konflikt na Ukrainie. Ponadto współpracował m.in. z „Frondą”.

W środę z funkcji zastępcy dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej ds. publicystyki został odwołany Michał Rachoń, który teraz ma prowadzić więcej programów w TVP Info.

- Faktycznie, zostałem kierownikiem redakcji publicystyki w TVP Info. Ale nie zamieniłem Michała Rachonia - to on mnie wprowadził - za co mu bardzo dziękuję! Powiedziałem Michałowi Rachoniowi, gdy mi zaproponował funkcję kierownika red. publ - będę tęsknił za wojnami ;) - napisał Wildstein w piątek wieczorem na Twitterze.

Funkcję kierownika redakcji publicystyki w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej poprzednio pełnił Jan Szul. Obecnie ma zostać w redakcji na innym stanowisku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rosnie-widownia-woronicza-17-tvp-info-wygrywa-z-tvn24-i-polsat-news ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa