Deloitte Digital kupuje agencję Acne i zatrudnia Andy Sandoza

Agencja Deloitte Digital została właścicielem agencji Acne ze Sztokholmu, która pracowała m.in. dla takich marek i firm jak H&M, IKEA i Spotify.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Deloitte Digital kupuje agencję Acne i zatrudnia Andy Sandoza

Agencja Acne działa na rynku od 1996 roku. Ostatnio było o niej głośno przy okazji kampanii dotyczącej podobieństwa nowej torby Balenciaga do torby IKEA.

Umowę zakupu Acne przez Deloitte Digital sfinalizowano 15 sierpnia. Szczegółów transakcji jednak nie ujawniono. Jak podaje Deloitte, przychody Acne w ostatnim roku finansowym wyniosły ok. 32 mln dolarów.

Do zespołu Deloitte Digital dołączył Andy Sandoz, były dyrektor kreatywny agencji Havas London. Ma on kierować kreacją w Deloitte w Wielkiej Brytanii oraz nadzorować prace zespołu przejętej agencji Acne.

Deloitte planuje zatrudnić ok. 80 nowych pracowników, połowa z nich będzie pracować w Wielkiej Brytanii.

W ciągu ostatniego roku Deloitte Digital kupiła amerykańską agencję kreatywną Heat oraz zajmującą się projektowaniem firmę Market Gravity.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów