WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Deloitte Digital rezygnuje z ATL-u i zwalnia grupowo ponad 30 pracowników

Deloitte Digital zrealizuje kampanię Lay’s „Which Lay’s Is Yours?” na 13 rynków europejskich

2018-01-18 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Polski oddział agencji Deloitte Digital w wyniku wygranego przetargu przygotował materiały do kampanii digital marki Lay’s (PepsiCo).

Deloitte Digital zrealizuje kampanię Lay’s „Which Lay’s Is Yours?” na 13 rynków europejskich

Przedmiotem przetargu było przygotowanie kampanii digitalowej dla marki Lay’s na trzynaście rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym strony internetowej, egzekucji do działań w social media, kampanii display, a także aktywacji dla influencerów.

Stworzone przez agencję materiały bazowały na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”.

- Lay’s to kolejny międzynarodowy projekt prowadzony przez Deloitte Digital CE, wykorzystujący nasze kompetencje w obszarze marketing & content - mówi Monika Salamon, group cccount director z Deloitte Digital CE.

Lay’s to nie jedyna marka z portfela PepsiCo obsługiwana przez Deloitte Digital. Agencja pracuje także dla Pepsi (m.in. komunikacja online „Wyzwania smaku” z Filipem Chjzerem)  i Mirinda (przygotowanie kampanii „Smakuj życie” z youtuberką Agnieszką Grzelak).

 

Autor: jd

Wiecej informacji: Lay's, Deloitte Digital, PepsiCo

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia