SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Deloitte po 15 latach odświeża swoją identyfikację wizualną, logo w nowym kolorze

Globalna firma doradcza Deloitte wprowadziła drobne modyfikacje w swojej identyfikacji wizualnej, przede wszystkim logotypie. To pierwsza taka zmiana od 15 lat.

Nowa identyfikacja wizualna marki Deloitte obejmuje zmienione logo, litografię oraz charakter materiałów graficznych (np. zdjęć), którymi firma się posługuje, jak również zmiany w wyglądzie kanałów i aplikacji za pośrednictwem, których spółka kontaktuje się z odbiorcami swoich treści. Koncern zapowiada, że teraz jego marka będzie miała spójną architekturę i wygląd na całym świecie.

Jak tłumaczy Halina Frańczak, dyrektor marketingu, Deloitte w Europie Środkowej, w ramach odświeżenia swojej marki firma zmieni również ton i sposób komunikacji. - Zależy nam, aby w skali globalnej, niezależnie od tego, gdzie nasz odbiorca się znajduje i w jakiej branży działa, Deloitte mówił spójnym, pewnym i zrozumiałym głosem o tym, co ważne dla naszych interesariuszy - tłumaczy.

- Celem wprowadzanych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako wiodącej globalnej firmy doradczej i lidera we wprowadzaniu zmian związanych m.in. z cyfrową transformacją biznesu na całym świecie. Stąd wynika również potrzeba odświeżenia identyfikacji wizualnej. Ma ona za zadanie odwzorowywać to, czym współcześnie jest dla klientów i pozostałych interesariuszy interakcja z Deloitte - opisuje Halina Frańczak.

To pierwsza modyfikacja identyfikacji wizualnej Deloitte od 15 lat.

Fizyczny rebranding biur firmy i stosowanych przez nią materiałów graficznych będzie realizowany stopniowo.

Dołącz do dyskusji: Deloitte po 15 latach odświeża swoją identyfikację wizualną, logo w nowym kolorze

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mradar
rewolucja! nagrode im wręczyc. Czy oni piszac ten tekst zobaczyli jak nowe logo ma wygladac i jak sie nie zmienilo od poprzedniego?

"Ma ona za zadanie odwzorowywać to, czym współcześnie jest dla klientów i pozostałych interesariuszy interakcja z Deloitte - opisuje Halina Frańczak."

Czyli teraz odpowiadamy w mejlach zamiast niebieskiej czcionki to czarną jak nadawca *__*
odpowiedź