WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Nie za słodkie, nie za gorzkie” - piwo Karmi z nowym wizerunkiem promowane nie tylko dla kobiet

Devonshire zmienia się w devire, jest nowe logo (wideo)

2017-06-05 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Devonshire, firma zajmująca się rekrutacją, IT Contractingiem i pracą tymczasową, zmieniła nazwę na devire. Jednocześnie zmienił się jej logotyp, kolorystyka i typografia. Za rebranding odpowiada agencja leniva° fullmetal agency.

Devonshire zmienia się w devire, jest nowe logo (wideo)

devire to skrócona forma dotychczasowej nazwy, która ma symbolizować nową filozofię spółki: uproszczenie procedur, automatyzację procesów oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii, online marketingu i innych innowacyjnych rozwiązań w procesie rekrutacji, aby w możliwie jak najkrótszym czasie połączyć pracodawcę i kandydata.

Logotyp składa się z małych liter, co ma podkreślać ideę partnerstwa, współpracy i opieki merytorycznej oferowanej klientom. Trzy kolory, które dominują w nowym logotypie devire, to szary, biały i turkusowy. Z kolei przyjęte motto "finding people who click" ma odzwierciedlać przekonania devire oraz akcentować model współpracy, który zakłada pracę z niewielką, limitowaną liczbą firm w danym sektorze, a co za tym idzie lepsze poznanie klienta i funkcjonowanie jako jego promotor na rynku pracy.

Ponadto ruszyła nowa strona internetowa firmy, a w sieci pojawił się specjalny film przygotowany z okazji rebrandingu.

Powodem rebrandingu jest połączenie się spółek Deonshire i Cern oraz nawiązanie współpracy z agencją Vlog specjalizującą się w outsourcingu IT, a także nowe plany firmy. Michał Młynarczyk, prezes devire, który zarządza organizacją od 2016 r., w niecały rok zwiększył zatrudnienie i chce rozwijać firmę w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. W tej chwili firma zatrudnia 100 pracowników w 6 biurach w Polsce i Europie, a także oddelegowuje ponad 450 pracowników zewnętrznych na projekty u klientów. Młynarczyk zapowiada, że to początek zmian.

Za rebranding odpowiada agencja leniva fullmetal agency.

Autor: km

Wiecej informacji: Devonshire, devire, logotyp, rebranding

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia