Devonshire zmienia się w devire, jest nowe logo (wideo)

Devonshire, firma zajmująca się rekrutacją, IT Contractingiem i pracą tymczasową, zmieniła nazwę na devire. Jednocześnie zmienił się jej logotyp, kolorystyka i typografia. Za rebranding odpowiada agencja leniva° fullmetal agency.

km
km
Udostępnij artykuł:
Devonshire zmienia się w devire, jest nowe logo (wideo)

devire to skrócona forma dotychczasowej nazwy, która ma symbolizować nową filozofię spółki: uproszczenie procedur, automatyzację procesów oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii, online marketingu i innych innowacyjnych rozwiązań w procesie rekrutacji, aby w możliwie jak najkrótszym czasie połączyć pracodawcę i kandydata.

Logotyp składa się z małych liter, co ma podkreślać ideę partnerstwa, współpracy i opieki merytorycznej oferowanej klientom. Trzy kolory, które dominują w nowym logotypie devire, to szary, biały i turkusowy. Z kolei przyjęte motto "finding people who click" ma odzwierciedlać przekonania devire oraz akcentować model współpracy, który zakłada pracę z niewielką, limitowaną liczbą firm w danym sektorze, a co za tym idzie lepsze poznanie klienta i funkcjonowanie jako jego promotor na rynku pracy.

Ponadto ruszyła nowa strona internetowa firmy, a w sieci pojawił się specjalny film przygotowany z okazji rebrandingu.

Powodem rebrandingu jest połączenie się spółek Deonshire i Cern oraz nawiązanie współpracy z agencją Vlog specjalizującą się w outsourcingu IT, a także nowe plany firmy. Michał Młynarczyk, prezes devire, który zarządza organizacją od 2016 r., w niecały rok zwiększył zatrudnienie i chce rozwijać firmę w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. W tej chwili firma zatrudnia 100 pracowników w 6 biurach w Polsce i Europie, a także oddelegowuje ponad 450 pracowników zewnętrznych na projekty u klientów. Młynarczyk zapowiada, że to początek zmian.

Za rebranding odpowiada agencja leniva fullmetal agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej