„Diagnoza” miała o 720 tys. widzów więcej niż „Top model”. TVN liderem rynku w grupie 16-49

Nowy serial „Diagnoza” oglądało średnio 2,24 mln widzów, o 720 tys. osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Top model”. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” wśród wszystkich widzów, ale w grupie komercyjnej stacja była liderem. Wpływy z reklam wyniosły 23,31 mln zł. W serwisie Player serial zgromadził dotąd 6,83 mln wyświetleń.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Diagnoza” miała o 720 tys. widzów więcej niż „Top model”. TVN liderem rynku w grupie 16-49
Maciej Zakościelny i Maja Ostaszewska w serialu "Diagnoza", fot. TVN

„Diagnozę” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Średnia widownia pierwszej edycji serialu wyniosła 2,24 mln osób, co przełożyło się na 16,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,68 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-3-mln-widzow-nowego-serialu-w-rytmie-serca-28-83-mln-zl-z-reklam ##

Największą popularnością cieszył się ostatni odcinek medycznej produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2,69 mln oglądających, co przełożyło się na 19,95 proc. udziału w 4+ i 23,12 proc. w 16-49.

grafika

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, osiągała 19,24 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 7,21 proc.), a czwarta - TVP1 („American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona”, „El Príncipe - dzielnica zła”; 4,13 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był już liderem rynku.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach nowej produkcji wyniosły 23,31 mln zł, podczas gdy szósta seria „Top model” przyniosła TVN 17,86 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial ma bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Wszystkie odcinki do 29 listopada br. do godz. 12.00 miały łącznie 6,83 mln wyświetleń.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/780-tys-widzow-drzewa-marzen-6-55-mln-zl-z-reklam ##

Główną bohaterką serialu jest Anna Nowak (w tej roli Maja Ostaszewska), która wraca do Polski po długiej nieobecności. Chce rozprawić się z przeszłością oraz zemścić na osobie, która ją skrzywdziła i odebrała bliskich. Jej plany niweczy jednak tragiczny wypadek, po którym kobieta trafia do rybnickiego szpitala. Po operacji okazuje się, że Anna traci pamięć autobiograficzną, tzn. nie pamięta, kim jest oraz nie zna szczegółów ze swojej przeszłości i teraźniejszości.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-tvn-2017-dwie-nowosci ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"