WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Tomasz Lis na czele dziennikarzy na Twitterze, mocno w górę Tomasz Ćwiąkała i Mariusz Max Kolonko (TOP 20)

Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar i Michał Pol wśród wykładowców kierunku Digital Media na Uniwersytecie SWPS

2017-10-10 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Program szkoleniowy Digital Media Campus Grupy Onet-RAS Polska w zakresie dziennikarstwa internetowego będzie realizowany w nowym roku akademickim na Uniwersytecie SWPS na kierunku Digital Media na poziomie studiów podyplomowych. Wszystkie zajęcia warsztatowe będą prowadzone przez dziennikarzy na stałe współpracujących z Grupą Onet-RAS Polska, wśród nich będą między innymi Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar, Michał Pol i Katarzyna Janowska.

Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar i Michał Pol wśród wykładowców kierunku Digital Media na Uniwersytecie SWPS

W październiku br. zajęcia na Uniwersytecie SWPS rozpoczyna pierwsza grupa studentów nowego kierunku podyplomowego - Digital Media. Wśród wykładowców znajdą się dziennikarze związani z Grupą Onet-RAS Polska, m.in. Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar, Michał Pol czy Katarzyna Janowska, a także wykładowcy z zagranicy.

W założeniach adresatami kierunku Digital Media są osoby aktywne zawodowo w środowisku medialnym, którzy w swojej codziennej pracy stają przed wyzwaniami związanymi z postępującą digitalizacją mediów, w tym zwłaszcza: dziennikarze, osoby odpowiedzialne za budowanie wizerunku mediów oraz absolwenci studiów komunikacyjnych, którzy chcą zdobyć aktualną wiedzę i praktyczne umiejętności związane z funkcjonowaniem w mediach zdigitalizowanych oraz wejść na rynek pracy.

Według zapowiedzi słuchacze kierunku Digital Media zdobędą wiedzę z obszaru społecznego funkcjonowania i wpływu mediów, podstawowych norm prawnych i etycznych regulujących działanie digital media, najnowszych technik komunikacji oraz metod badania rynku mediów. Uzyskają także praktyczną wiedzę z prawa i etyki internetu, narzędzi badania Internetu, realizacji materiałów wideo, kreowania i zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych oraz budowania marki własnej (personal branding).

- Przeniesienie szeroko rozumianej działalności z obszaru dziennikarstwa i mediaworkingu do internetu jest już faktem – podkreśla dr Karina Stasiuk-Krajewska, kierownik merytoryczny studiów. - Tymczasem większość podmiotów na polskim rynku medialnym nie jest w stanie efektywnie dostosować się do tej zmiany. Dotyczy to zarówno instytucji (redakcji), ale także indywidualnych pracowników rynku mediów. Oferta studiów podyplomowych Digital Media jest adresowana do tych, którzy chcą zdobyć i rozwinąć swoje kompetencje w tym zakresie, by lepiej wykorzystywać możliwości, jakie daje digitalizacja, by utrzymać się i rozwijać na rynku medialnym.

Digital Media Campus to program Grupy Onet-RAS Polska, który wystartował w Polsce 2 lata temu i został wdrożony również w Serbii, na Słowacji i na Węgrzech. Jak dotąd ponad 150 dziennikarzy, w tym co najmniej 60 osób z Polski w ramach projektu wzięło udział w szkoleniach dotyczących pracy w mediach elektronicznych.

Autor: ps

Wiecej informacji: Onet, SWPS, Węglarczyk, Kuźniar, Digital Media Campus

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia