SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Discovery+ zwiększa zasięg. 13 krajów w Europie Wschodniej i Azji

Prowadzony przez Discovery serwis Discovery+ po debiucie w Wielkiej Brytanii wchodzi na kolejne rynki. Oferta we współpracy z platformą Megogo będzie dostępna w 13 krajach Europy Wschodniej oraz Azji, między innymi na Ukrainie, Litwie, Białorusi i w Estonii.

W drugiej połowie października br. koncern Discovery rozpoczął zmianę swojego serwisu streamingowego dplay w platformę Discovery+. W pierwszej kolejności pojawiła się ona w ofercie dla użytkowników w Wielkiej Brytanii.

Discovery+ oferuje dostęp zarówno do darmowych, jak i płatnych kanałów telewizyjnych należących do Discovery, takich jak Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID, Discovery Science, Discovery Turbo, Discovery History, Quest, Really, Quest Red, HGTV, Food Network oraz DMAX.

Discovery+ idzie na wschód

Teraz poinformowano, że Discovery+ pojawi się na 13 nowych rynkach w Europie Wschodniej oraz w Azji. Według zapowiedzi Discovery+ będzie dostępny się dla użytkowników platformy Megogo na Ukrainie, Białorusi, Litwie, w Estonii, Mołdawii, Gruzji, Armenii, Azerbejdżanie, Uzbekistanie, Turkmenistanie, Tadżykistanie, Kirgistanie i Kazachstanie.

Czytaj także: TVN przeprasza za komentarze na profilu TVN Turbo na Facebooku. "Nie akceptujemy takiego stylu komunikacji"

Megogo jest jednym z dominujących operatorów VoD w wymienionych krajach. Obecnie platforma ma ponad 40 mln użytkowników, a w ofercie jest m.in. 5 tys. filmów, 45 tys. programów telewizyjnych oraz 20 tys. programów o charakterze informacyjnym. Na razie nie ma żadnych informacji o tym czy i kiedy serwis Discovery+ miałby trafić do Polski.

W drugim kwartale br. Discovery (należy do niego Grupa TVN Discovery Polska) zanotował spadek przychodów o 12 proc. do 2,54 mld dolarów oraz zysku netto z 947 do 271 mln dolarów. Dużo mocniej zmalały wpływy koncernu poza USA, przychody reklamowe poszły w dół znacznie bardziej niż z dystrybucji.

Czytaj także: Discovery Polska przy wzroście wpływów miało stratę. Nadawca Metro z 11 mln zł straty wyceniony na zero

Dołącz do dyskusji: Discovery+ zwiększa zasięg. 13 krajów w Europie Wschodniej i Azji

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Homer Simpson
Redakcji przypominam uprzejmie, że Discovery ma taki serwis w Polsce. Nazywa się player.
odpowiedź
User
taka_prawda
Redakcji przypominam uprzejmie, że Discovery ma taki serwis w Polsce. Nazywa się player.

Player to player a Discovery+ to Discovery+. Ale jak dysce nie zależy na wprowadzeniu globalnej marki, tak jak w przypadku Disney+...
odpowiedź
User
ToJa
Redakcji przypominam uprzejmie, że Discovery ma taki serwis w Polsce. Nazywa się player.

Player to player a Discovery+ to Discovery+. Ale jak dysce nie zależy na wprowadzeniu globalnej marki, tak jak w przypadku Disney+...

No niestety i potem zdziwienie, że większość niedostępnych w Naszym kraju treści ląduje na torrentach albo innych marnej jakości pseudo platformach VOD.
odpowiedź