SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN przeprasza za komentarze na profilu TVN Turbo na Facebooku. "Nie akceptujemy takiego stylu komunikacji"

W ostatnich dniach na profilu kanału TVN Turbo (TVN Discovery Polska) na Facebooku pojawiały się odpowiedzi na komentarze widzów, które wzbudziły sporo kontrowersji wśród użytkowników. - TVN Grupa Discovery absolutnie nie akceptujemy takiego stylu komunikacji w przestrzeni publicznej. Najmocniej przepraszamy - odpowiedziało nam biuro prasowe TVN pytane o te wpisy.

Article

Na profilu kanału TVN Turbo na Facebooku widzowie komentują produkcje i nowości stacji, często wyrażając swoje niezadowolenie. Od kilku dni pojawiały się odpowiedzi moderatora strony, które zszokowały samych użytkowników.

Na stwierdzenie jednego z widzów o „śmieciowej telewizji”, moderator profilu TVN Turbo odpowiedział na przykład: „Śmieciowa telewizja pozdrawia śmieciowego widza”.

Spytaliśmy biuro prasowe TVN Discovery Polska o komentarz do powyższych wpisów i o to, czy zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec moderatora strony.

- Uprzejmie informujemy, że w TVN Grupa Discovery absolutnie nie akceptujemy takiego stylu komunikacji w przestrzeni publicznej. Najmocniej przepraszamy wszystkich uczestników dyskusji oraz obserwatorów profili społecznościowych TVN Turbo za niedopuszczalne wypowiedzi moderatora. Dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości - zadeklarowała stacja w odpowiedzi na nasze pytania.

"Przeprosiny były dobrą decyzją"

Spytaliśmy o opinię dotyczącą takiego sposobu komunikacji Wojciecha Kardysia, właściciela agencji Good for You, co sądzi na ten temat. - Jestem ostatnią osobą, którą twierdziłaby, że komunikacja na Facebooku musi być grzeczniutka i wygładzona. Absolutnie nie, komunikacja ma być dopasowana do targetu/fana. Jeżeli więc mamy widzów, którzy lubią bardziej bezpośrednie komentarze, to w takim tonie odpisujmy - ocenia.

Dodaje jednak, że "wszystko ma swoje granice i nazywanie kogoś >>śmieciowym widzem<< to jej przekroczenie".

- Jeżeli ktoś cię obraża (administratora, brand, osobę) to, jako moderatorzy, albo ignorujemy to (w skrajnych przypadkach usuwamy komentarz), grzecznie odpowiadamy albo, jeżeli pozwala na to nasza strategia komunikacji, stosujemy ironię/sarkazm/pewną formę zaczepną, ale całość musi być utrzymana na pewnym poziomie. Całkiem nieźle sobie z tym radzi na Facebooku Biedronka. Także tutaj, przeproszenie widzów, co uczyniło w końcu TVN Turbo było dobrą decyzją i myślę, że to ich nauczyło, że czasem trzeba na spokojnie, odetchnąć, ogarnąć emocję i dopiero wtedy odpisać  - zaznacza ekspert w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl.

W ubiegłym tygodniu funkcjonariusze CBA zatrzymali 7 osób w związku ze śledztwem prowadzonym w sprawie zorganizowanej grupy przestępczej, która pośredniczyła w urzędach w zamian za korzyści majątkowe. Wśród zatrzymanych był Marek K., jeden z gospodarzy programu „Złodzieje” w TVN Turbo. Telewizja TVN nie komentowała tych informacji.

Udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym w 2019 roku wyniósł 0,54 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN przeprasza za komentarze na profilu TVN Turbo na Facebooku. "Nie akceptujemy takiego stylu komunikacji"

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
pijesz nie pisz
odpowiedź
User
Ja_2020
W końcu ktoś zniżył się do poziomu komentujących więc w czym problem? Ja uważam, że tak właśnie powinno się czynić.
odpowiedź
User
Ewka
O jakie to bezrefleksyjne, ciekawe czy tam w ogóle ktoś w komunikacji tej firmy zastanowił się za co w ogóle przepraszają?
Klient może traktować Waszych pracowników jak chce, obrażać ich, wyzywać ich, wylewać na nie swoje frustracje w komentarzach na FB , a jak pojawia się riposta na tym samym poziomie to już afera się kręci i przeprosiny? Przepraszając dajecie tym ludziom przyzwolenie na hejt, głupotę i w komentarzach na Waszych profilach.
odpowiedź