TVN przeprasza za komentarze na profilu TVN Turbo na Facebooku. "Nie akceptujemy takiego stylu komunikacji"
W ostatnich dniach na profilu kanału TVN Turbo (TVN Discovery Polska) na Facebooku pojawiały się odpowiedzi na komentarze widzów, które wzbudziły sporo kontrowersji wśród użytkowników. - TVN Grupa Discovery absolutnie nie akceptujemy takiego stylu komunikacji w przestrzeni publicznej. Najmocniej przepraszamy - odpowiedziało nam biuro prasowe TVN pytane o te wpisy.

Na profilu kanału TVN Turbo na Facebooku widzowie komentują produkcje i nowości stacji, często wyrażając swoje niezadowolenie. Od kilku dni pojawiały się odpowiedzi moderatora strony, które zszokowały samych użytkowników.
Na stwierdzenie jednego z widzów o „śmieciowej telewizji”, moderator profilu TVN Turbo odpowiedział na przykład: „Śmieciowa telewizja pozdrawia śmieciowego widza”.
Spytaliśmy biuro prasowe TVN Discovery Polska o komentarz do powyższych wpisów i o to, czy zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec moderatora strony.
- Uprzejmie informujemy, że w TVN Grupa Discovery absolutnie nie akceptujemy takiego stylu komunikacji w przestrzeni publicznej. Najmocniej przepraszamy wszystkich uczestników dyskusji oraz obserwatorów profili społecznościowych TVN Turbo za niedopuszczalne wypowiedzi moderatora. Dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości - zadeklarowała stacja w odpowiedzi na nasze pytania.
"Przeprosiny były dobrą decyzją"
Spytaliśmy o opinię dotyczącą takiego sposobu komunikacji Wojciecha Kardysia, właściciela agencji Good for You, co sądzi na ten temat. - Jestem ostatnią osobą, którą twierdziłaby, że komunikacja na Facebooku musi być grzeczniutka i wygładzona. Absolutnie nie, komunikacja ma być dopasowana do targetu/fana. Jeżeli więc mamy widzów, którzy lubią bardziej bezpośrednie komentarze, to w takim tonie odpisujmy - ocenia.
Dodaje jednak, że "wszystko ma swoje granice i nazywanie kogoś >>śmieciowym widzem<< to jej przekroczenie".
- Jeżeli ktoś cię obraża (administratora, brand, osobę) to, jako moderatorzy, albo ignorujemy to (w skrajnych przypadkach usuwamy komentarz), grzecznie odpowiadamy albo, jeżeli pozwala na to nasza strategia komunikacji, stosujemy ironię/sarkazm/pewną formę zaczepną, ale całość musi być utrzymana na pewnym poziomie. Całkiem nieźle sobie z tym radzi na Facebooku Biedronka. Także tutaj, przeproszenie widzów, co uczyniło w końcu TVN Turbo było dobrą decyzją i myślę, że to ich nauczyło, że czasem trzeba na spokojnie, odetchnąć, ogarnąć emocję i dopiero wtedy odpisać - zaznacza ekspert w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl.
W ubiegłym tygodniu funkcjonariusze CBA zatrzymali 7 osób w związku ze śledztwem prowadzonym w sprawie zorganizowanej grupy przestępczej, która pośredniczyła w urzędach w zamian za korzyści majątkowe. Wśród zatrzymanych był Marek K., jeden z gospodarzy programu „Złodzieje” w TVN Turbo. Telewizja TVN nie komentowała tych informacji.
Udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym w 2019 roku wyniósł 0,54 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN przeprasza za komentarze na profilu TVN Turbo na Facebooku. "Nie akceptujemy takiego stylu komunikacji"
Klient może traktować Waszych pracowników jak chce, obrażać ich, wyzywać ich, wylewać na nie swoje frustracje w komentarzach na FB , a jak pojawia się riposta na tym samym poziomie to już afera się kręci i przeprosiny? Przepraszając dajecie tym ludziom przyzwolenie na hejt, głupotę i w komentarzach na Waszych profilach.