Disney Channel liderem kanałów dziecięcych w 2010 r.

Najpopularniejszym kanałem dziecięcym w 2010 roku był Disney Channel, notując rok do roku zmianę udziału o 10 proc. Swoje wyniki najbardziej poprawił natomiast Nickelodeon.

KS
KS
Udostępnij artykuł:

Disney Channel między styczniem a grudniem miał średnio 1,16 proc. udziału w rynku w grupie 4+. Na drugiej pozycji znalazł się Disney XD (do września 2009 toku Jetix) z 0,93 proc. udziału w ryku. Podium zamyka Cartoon Network z 0,89 proc. udziału. Rekordowy wzrost zanotował Nickelodeon (+162 proc.).  

 

 

 

Wśród widzów między 4 a 15 rokiem życia Disney Channel miał 6,77 proc. udziału w rynku. Udziały dwóch kolejnych stacji Disney XD i Cartoon Network wyniosły odpowiednio 6,72 proc. i 6,54 proc. udziału w rynku. Tu także duży wzrost (+ 182 proc.) przypadł kanałowi Nickelodeon.

  Najpopularniejsze pozycje w najpopularniejszym kanale dziecięcym to „Randka z gwiazdą”, „Camp Rock 2” oraz Hanna Montana. Produkcje te przyciągnęły ponad pół miliona widzów.

  Bez niespodzianki także w zestawieniu za grudzień. W ostatnim miesiącu roku pierwsza trójka identyczna jak w zestawieniu rocznym. Najwięcej stracił ZigZap/Hyper.

 

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości firmy At Media.

* - Kanał Polsat JimJim nadaje od drugiej połowy listopada 2009 roku, więc jego dane za 2009 roku są nieporównywalne. Dane za 2010 rok tej stacji do końca kwietnia br. obejumją też dane stacji JimJam, która miała wtedy taką samą ramówkę.

** - Jetix Play nadawał do końca lipca 2010 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska