WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Aflofarm z największym wzrostem wydatków reklamowych, w dół Kino Świat i Procter & Gamble Polska (TOP 10)

Dorota Wellman i Karol Okrasa reklamują książki o rybach w promocji Lidla (wideo)

2015-11-25 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Lidl Polska zaczyna trzecią promocję, w ramach której klienci sieci będą mogli otrzymać książkę kulinarną. Jej tematem są ryby i owoce morza, a autorami - kucharz Karol Okrasa i dziennikarka Dorota Wellman. Wspiera to kampania reklamowa z ich udziałem autorstwa agencji GPD Agency, Mediacom Warszawa i 24/7 Communication.

Dorota Wellman i Karol Okrasa reklamują książki o rybach w promocji Lidla (wideo)

Akcja bożonarodzeniowa z premiowaniem zakupów prezentem organizowana jest przez Lidl Polska po raz trzeci. W ub.r. sieć dyskontów rozdawała noże, a dwa lata temu - milion egz. książki kucharskiej z przepisami ówczesnych ambasadorów marki: Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego.

W tym roku, w związku z dużym zainteresowaniem akcją w latach ubiegłych, sieć sklepów Lidl zwiększyła nakład książki kucharskiej pt „Ryby są super” do 2 mln egzemplarzy. Promocja wystartowała 23 listopada.

Lidl postawił w tym roku na przepisy z wykorzystaniem ryb, bo jak pokazują dane Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, przeciętny Polak zjada zaledwie ok. 13 kilogramów ryb w ciągu roku. Popyt na nie rośnie właśnie w Boże Narodzenie, jednak na co dzień ryby i owoce morza rzadko goszczą na polskich stołach.

Książka „Ryby są super” liczy ok. 300 stron i zawiera osiemdziesiąt wcześniej niepublikowanych na stronie kuchnialidla.pl przepisów na ryby i owoce morza. Aby zdobyć egzemplarz, wystarczy zebrać sześć naklejek. Każda jest przyznawana klientowi za jednorazowe zakupy o wartości minimum 50 zł. Po zebraniu naklejek należy dopłacić w kasie sklepu 1 grosz i odebrać książkę „Ryby są super”.

Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy. Prowadzona jest w telewizji, prasie, radiu i internecie.

Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja GPD Agency, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa, działania public relations realizuje agencja 24/7 Communication.

Autor: bg

Wiecej informacji: Lidl, Karol Okrasa, Dorota Wellman

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia