Średnia oglądalność wszystkich 13 premierowych odcinków pierwszej serii „Drugiej szansy” wyniosła 2,05 mln widzów. Przełożyło się to na 15,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana była w TVN w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 15 lutego do 16 maja br.

Oglądalność odcinek po odcinku „Drugiej szansy”
Dla porównania, pokazywaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie rok wcześniej ósmą edycję „You Can Dance” śledziło o 360 tys. widzów mniej - było to 1,69 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 12,87 proc. i 16 proc.
Warto też dodać, że pokazywany jesienią ub.r. w tym paśmie „Top model 5” oglądało średnio 1,71 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,19 proc. i 17,84 proc. udziału.
TVN lepszy od konkurencjiTVN w czasie emisji „Drugiej szansy” wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie była TVP2, pokazująca kulisy „M jak miłość”, „Sondę II”, filmy dokumentalne i galę z wręczenia Telekamer Tele Tygodnia 2016, a jej udział ukształtował się na poziomie 13,96 proc. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 13,57 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (liczne audycje, m. in. Teatr Telewizji oraz filmy dokumentalne i fabularne; 5,04 proc).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był wiceliderem, a pierwsze miejsce należało tutaj do Polsatu. Dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-z-poniedzialkowym-pasmem-dokumentow ##
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 16,31 mln zł. Dla porównania, piąta seria „Top model” z reklam przyniosła 20,86 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Hit w Player.plObyczajowa produkcja miała bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. W okresie od 15 lutego do 16 maja 2016 roku wszystkie 13 odcinków miało łącznie 9,52 mln wyświetleń.Największą popularnością cieszył się drugi odcinek, który dotąd zanotował 994 tys. wyświetleń. Zdecydowanie najmniej oglądających (372 tys.) jak na razie zgromadził ostatni odcinek, który został udostępniony dopiero 13 maja br. Dodajmy, że pierwszy odcinek „Drugiej szansy” pojawił się w Player.pl dopiero po premierze telewizyjnej, a kolejne trafiały tam na trzy dni przed emisją w TVN.

Wyświetlenia w serwisie Player.pl
Już wiadomo, że jesienią br. TVN pokaże drugi sezon „Drugiej szansy”. W przyszłym miesiącu ruszają zdjęcia do serialu.
„Druga szansa” opowiada o agentce gwiazd Monice Boreckiej (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), która jest na samym szczycie i nagle zostaje skazana za posiadanie i handel narkotykami, traci pracę i narzeczonego. Obok Kożuchowskiej w produkcji grają m.in. Bartłomiej Świderski, Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Magdalena Boczarska i Katarzyna Herman. Serial produkuje ATM Grupa, jego producentką jest Dorota Kośmicka-Gacke.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##











