Drugi sezon serialu „Druga szansa” stracił 640 tys. widzów, ale poprawia poniedziałkowe wyniki TVN

„Drugą szansę 2” ogląda średnio 1,63 mln osób, o 640 tys. mniej niż pierwszą serię pokazywaną wiosną br. Serial jednak ma o 120 tys. widzów więcej, niż pokazywany w analogicznym okresie ub.r. „Top model 5”. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Drugi sezon serialu „Druga szansa” stracił 640 tys. widzów, ale poprawia poniedziałkowe wyniki TVN
Małgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVN

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków drugiej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30 począwszy od 5 września br., wyniosła 1,63 mln widzów. Przełożyło się to na 12,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, pierwszą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną w poniedziałki o 21.30 wiosną br., po trzech odcinkach oglądało 2,27 mln osób, przy udziale wynoszącym 16 proc. w 4+ oraz 18,61 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 640 tys. widzów.

Z kolei pokazywaną w tym paśmie w jesiennej ramówce ub.r. piątą serię reality-show „Top model” oglądało średnio 1,51 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 10,76 proc. oraz 15,98 proc. udziału. W tym ujęciu serial TVN podniósł widownię swojego pasma o 120 tys. widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tansze-reklamy-w-tvn-najdrozej-przy-kuchennych-rewolucjach-i-azja-express ##

TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 2” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, pokazujący filmy fabularne, a jego udział kształtuje się na poziomie 14,85 proc. Druga jest TVP2 (kulisy „M jak miłość” i „Bake off - Ale ciacho!”; 13,85 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. Teatr TV; 5,61 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest wiceliderem za Polsatem. Dalej plasują się: Dwójka i Jedynka.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online