SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Drugi sezon serialu „Druga szansa” stracił 640 tys. widzów, ale poprawia poniedziałkowe wyniki TVN

„Drugą szansę 2” ogląda średnio 1,63 mln osób, o 640 tys. mniej niż pierwszą serię pokazywaną wiosną br. Serial jednak ma o 120 tys. widzów więcej, niż pokazywany w analogicznym okresie ub.r. „Top model 5”. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku.

Małgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVNMałgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVN

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków drugiej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30 począwszy od 5 września br., wyniosła 1,63 mln widzów. Przełożyło się to na 12,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, pierwszą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną w poniedziałki o 21.30 wiosną br., po trzech odcinkach oglądało 2,27 mln osób, przy udziale wynoszącym 16 proc. w 4+ oraz 18,61 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 640 tys. widzów.

Z kolei pokazywaną w tym paśmie w jesiennej ramówce ub.r. piątą serię reality-show „Top model” oglądało średnio 1,51 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 10,76 proc. oraz 15,98 proc. udziału. W tym ujęciu serial TVN podniósł widownię swojego pasma o 120 tys. widzów.

TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 2” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, pokazujący filmy fabularne, a jego udział kształtuje się na poziomie 14,85 proc. Druga jest TVP2 (kulisy „M jak miłość” i „Bake off - Ale ciacho!”; 13,85 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. Teatr TV; 5,61 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest wiceliderem za Polsatem. Dalej plasują się: Dwójka i Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

1 946 795

14,85%

1 057 570

18,81%

1 465 593

17,71%

TVP2

1 814 958

13,85%

639 969

11,39%

993 683

12,01%

TVN - Druga szansa 2

1 626 742

12,41%

803 904

14,30%

1 180 926

14,27%

TVP1

734 983

5,61%

237 842

4,23%

426 509

5,15%

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.

Dołącz do dyskusji: Drugi sezon serialu „Druga szansa” stracił 640 tys. widzów, ale poprawia poniedziałkowe wyniki TVN

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
man
buahaha, już TVN odgwizdał sukces, nawet jakąś śmieszną książkę na podstawie pierwszego sezonu wydali, a tu proszę, nuda Panie, nuda. i oglądalność leci.
odpowiedź
User
Emil
Czyli pewnie skończy się na II sezonie, albo zrobią na siłę III, aby całkiem pokończyć jakieś wątki.
odpowiedź
User
Bartek
Tego głupiego i nudnego gniota nie idzie oglądać a już zwłaszcza widząc tą nachalna Kożuchowską ,wszędzie jej pełno i ludzie mają dość oglądania i słuchania tej nudziary Kożuchowskiej !!! ona wszystkie produkcje sobą zanudza i psuje !!!
odpowiedź