Dulux rozstaje się z Euro RSCG

Agencja Euro RSCG nie jest już odpowiedzialna za globalny budżet reklamowy marki Dulux, należącej do koncernu AkzoNobel.

km
km
Udostępnij artykuł:

Euro RSCG była odpowiedzialna za ten wart 100 milionów dolarów budżet od listopada 2009 roku, kiedy w finałowej fazie przetargu pokonała agencję DDB (więcej na ten temat). Przez wcześniejsze 13 lat markę Dulux obsługiwała agencja Abbott Mead Vickers BBDO.

W kwietniu ubiegłego roku wystartowała pierwsza akcja przygotowana dla Dulux przez Euro RSCG, w której wykorzystano nowe hasło - "Let's colour" (więcej na ten temat).

Teraz na każdym z rynków, na których obecna jest marka, decyzje o działaniach reklamowych będą podejmowane lokalnie. Pierwsze postępowania przetargowe planowane są na najbliższe miesiące.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"