SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży wzrost słuchalności RMF FM wśród dyrektorów i prezesów, Jedynka spadła na 11. miejsce

Wśród dyrektorów i prezesów najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od stycznia do października br. było RMF FM. Stacja ta zanotowała największy wzrost udziału, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród wyższej kadry zarządzającej w okresie od stycznia do października 2019 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 26,7 proc. Względem poprzedniego roku zwiększył się on o 5,9 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 11,4 proc., po spadku o 0,8 pkt. proc.

Na podium znalazła się jeszcze Trójka, której udział w rynku zmniejszył się o 0,5 pkt. proc. do 8,7 proc.

Zdecydowanie największy spadek odnotowała Jedynka, która w zestawieniu spadła z szóstej na jedenastą lokatę. Jej wynik zmalał o 3,2 pkt. proc. do 2,8 proc.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października 2019 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost słuchalności RMF FM wśród dyrektorów i prezesów, Jedynka spadła na 11. miejsce

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Otto
Kiedy robimy zjazd dyrektoruw oddziałuw, słuchamy tylko Jedynki. Tą samą stację większość ma w samochodach jako domyślną, a to chyba lepsza informacja niż jakaś tam deklaracja przez telefon.
odpowiedź
User
Byku kotek
Rmf wymiata
odpowiedź
User
Kraku
Jakie kadry, taka stacja pierwszego wyboru niestety.
RMF to prosty przekaz dla prostych ludzi. Bez kreatywnych treści, które zmuszają do myślenia. Taki samograj
odpowiedź