Duży wzrost Trójki, Radia ZET i TOK FM

RMF FM pozostaje liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za II kwartał 2010 roku. Badany okres był bardzo udany dla PR III, Eska Rock i TOK FM.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie kwiecień-czerwiec 2010 r. - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company opracowana przez portal Wirtualnemedia.pl. Udział w rynku RMF FM wyniósł 28,0 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stacja zyskała 1,3 punktu proc.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które zyskało 0,7 punktu proc.  udziału w rynku radiowym (16,7 proc.). Na najniższym stopniu podium uplasował się Program 1 Polskiego Radia z wynikiem na poziomie 12,0 proc. (wzrost o 0,5 punktu proc.).

Czwarte miejsce przypadło dla Trójki Polskiego Radia, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynku radiowym o 1,2 punktu proc. do 7,6 proc. 

Dane o rynku radiowym za ostatni rok. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"