SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Dziadek do orzechów zajmie się obsugą marki Porta

Agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji producenta drzwi - marki Porta w 2022 roku.

Do zadań agencji będzie należała produkcja spotów wizerunkowych oraz content video, opracowanie i koordynacja aktywacji konsumenckich, nadzór nad działaniami performance oraz planowanie mediów i sprawdzanie efektywności działań.

Dziadek do orzechów wesprze również Porta w zakresie influencer marketingu, a także działań nastawionych na pozyskiwanie leadów.

Pierwsze wspólne działania ujrzą światło dzienne już w kwietniu 2022.

Liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu nie podano.

Przypomnijmy, że o marce Porta zrobiło się głośno na początku 2020 roku. Firma została wówczas mocno skrytykowana za kampanię z hasłem "Miejsce kobiet jest w kuchni" - zarzucono jej stereotypowe pokazanie kobiet i ich uprzedmiotowienie.

Dołącz do dyskusji: Agencja Dziadek do orzechów zajmie się obsugą marki Porta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl