WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Gazety codzienne z coraz niższą sprzedażą kioskową. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół (dane za listopad)

Gorący temat

Piotr Gliński: Polska Fundacja Narodowa robi dużo, krytykują ją dziennikarscy „wujkowie dobra rada”

0

„Działkowiec” liderem w październiku, „Magnolia” najbardziej w dół

2018-01-23 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Działkowiec” liderem w październiku, „Magnolia” najbardziej w dół

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w październiku 2017 roku wyniosła 87 210 egz. W porównaniu do października 2016 roku zmniejszyła się o 14,20 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 56 767 egz. Tytuł ten odnotował spadek sprzedaży wynoszący 17,90 proc.

Podium uzupełnia miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 16,64 proc. do 52 608 egz.

Największy spadek w zestawieniu odnotowała „Magnolia” (Agora), która w zestawieniu była szósta. W październiku 2017 sprzedaż tego spadła o 21,81 proc. i wyniosła 17 598 egz.

W październiku 2017 roku w porównaniu do września 2017 roku również wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) - było to 13,50 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Działkowiec, Mój Ogródek, miesięczniki o ogrodnictwie, zkdp

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia