SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Działkowiec” liderem w październiku, „Magnolia” najbardziej w dół

W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w październiku 2017 roku wyniosła 87 210 egz. W porównaniu do października 2016 roku zmniejszyła się o 14,20 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 56 767 egz. Tytuł ten odnotował spadek sprzedaży wynoszący 17,90 proc.

Podium uzupełnia miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 16,64 proc. do 52 608 egz.

Największy spadek w zestawieniu odnotowała „Magnolia” (Agora), która w zestawieniu była szósta. W październiku 2017 sprzedaż tego spadła o 21,81 proc. i wyniosła 17 598 egz.

W październiku 2017 roku w porównaniu do września 2017 roku również wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) - było to 13,50 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem w październiku, „Magnolia” najbardziej w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kinga
Jak mnie za kazdym razem smieszy to, ze Magnolina lize dno. Pracowalam tam i wiem, jaki potencjal jest w tej gazetce. Jakie mozliwosci promocyjne daje cale wydawnictwo, ile mozna zrobic projektow specjalnych, ktorych nikt nie zrobil, a ktore w pol roku sprawilyby, ze tytul znalazlby sie czolowce. Ale jak cos zrobic, jak wydawca mysli excelem, dyrektor sprzedazy zatrzymala sie w latach 90tych z wizja, a dzial marketingu kierowany jest przez sluge wydawcy i dyrektora no i tez nie ma wizji, nie jest tworczy, a odtworczy? No nie da rady. Spij dobrze Magnolio...
2 0
odpowiedź
User
Zamek
Ciągle czytam, że Działkowiec to lider wśród liderów od lat w tym segmencie. Trzeba jednak dodać, że pismo to jest prenumerowane przez PZD i np, każdy nowy członek związku otrzymuje je przez rok.
2 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing